۱۴۰۰ شنبه ۲۸ فروردين چاپ
معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان:

ذوب‌آهن تا نیمه نخست امسال درگیر بحران آب است

ذوب‌آهن تا نیمه نخست امسال درگیر بحران آب است

اقتصاد میهن: معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه به دلیل کمبود آب از ابتدای فروردین ماه دو نیروگاه ذوب آهن اصفهان متوقف و تولید برق این مجموعه به شدت کاهش یافته است، گفت: در پی کم آبی اختلالاتی در استفاده از کوره ها ایجاد شده است و پیش بینی می شود ذوب آهن اصفهان تا نیمه نخست امسال درگیر بحران آب باشد.

مهرداد تولائیان در خصوص نامگذاری شعار امسال مقام معظم رهبری با عنوان «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»، اظهار کرد: بحث چالش تامین مواد اولیه در ذوب آهن کماکان پابرجاست و انتظار داریم مصوبه دولت در مورد اختصاص سهمیه مواد اولیه به ذوب آهن عملی شود و از سوی دیگر مجلس حمایت های لازم را انجام دهد تا ذوب آهن از این طریق بتواند حدود ۳۰ درصد سنگ آهن مورد نیاز خود را تامین کند.

وی با بیان اینکه امسال ذوب آهن با سه کوره بلند فعالیت می کند و به تبع نیازهای این مجموعه صنعتی بیشتر از سال گذشته است، گفت: امیدواریم با تامین مواد اولیه مورد نیاز خود و مطابق با شعار سال، رکورد برنامه ریزی شده خود را محقق کنیم و لازم است در این بحث حمایت های لازم از ذوب آهن صورت گیرد. معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان همچنین تداوم شیوع کرونا در کشور را چالش دیگر ذوب آهن عنوان کرد و افزود: پیش بینی می شود همانند سال گذشته، تا دو ماه آینده وضعیت کرونا اختلالاتی را در روند تولید و تامین مواد اولیه از معادن برای ذوب آهن ایجاد کند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها