۱۴۰۰ سه شنبه ۱۷ فروردين چاپ

جنجال تبلیغات زنان برهنه اسرائیلی در یک آسمان‌خراش دبی + تصویر

جنجال تبلیغات زنان برهنه اسرائیلی در یک آسمان‌خراش دبی + تصویر

اقتصاد میهن: پلیس دبی گروهی از زنان را به جرم ترویج "فساد در ملاء عام" در بالکن یک آسمان‌خراش بازداشت کرد. این زنان در حالی که برهنه بودند در بالکن آسمان‌خراش برای فیلمبرداری ژست گرفته بودند.

قض قانون موسوم به "عفت عمومی" در دبی می‌تواند منجر به شش ماه زندانی‌شدن مجرم و یا تحمل جریمه‌های مالی سنگین پنج هزار درهمی یا 983 پوندی برای وی شود.به اشتراک‌گذاری مطالب هرزه‌نگارانه و مستهجن نیز طبق قوانین دبی که مبتنی بر شریعت اسلامی است، مجازات زندان و جریمه 500 هزار درهمی را برای مجرم به همراه خواهد داشت. گفته شده مدل‌های برهنه بازداشت شده بخشی از تبلیغات یک وب‌سایت اسرائیلی بوده‌اند. گفته شده که این سایت نسخه‌ای از یک سایت امریکایی تولیدکننده مطالب مستهجن برای بزرگسالان بوده است.

در فیلم‌ها و عکس‌های منتشر شده بیش از دوازده زن برهنه صف کشیده در یک بالکن در محله مارینا دبی دیده می‌شوند. پلیس دبی در بیانیه‌ای اشاره کرده که چنین رفتارهایی برای ارزش و اخلاق جامعه اماراتی غیرقابل قبول هستند و ارزش‌های ما را بازتاب نمی‌دهند.

 
دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها