۱۳۹۹ سه شنبه ۲۶ اسفند چاپ

حمایت از۳۵ کودک بی سرپرست به یاد ۳۵ شهید خدمت بانک مسکن

حمایت از۳۵ کودک بی سرپرست به یاد ۳۵ شهید خدمت بانک مسکن

اقتصاد میهن: بانک مسکن در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود و در اقدامی خیرخواهانه، اقدام به اهدا لوازم التحریر و افتتاح حساب قرض الحسنه برای ۳۵ نفر از کودکان بی‌سرپرست تحت پوشش موسسه خیریه حضرت علی ابن ابیطالب(ع) کرد.

مدیرشعب استان یزد هدف از این اقدام خیرخواهانه بانک مسکن را گرامیداشت یاد و خاطره 35 نفر از کارکنانی که در راه خدمت به هموطنان و به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند عنوان کرد و گفت: بانک مسکن و کارکنان آن در شرایط سخت همواره در کنار هموطنان بوده‌اند و جهت کاهش رنج آسیب دیدگان کوشیده‌اند. وی اظهار داشت: بانک مسکن از سالهای گذشته تا کنون در هنگام وقوع حوادثی مانند سیل و زلزله با کمک در بازسازی منازل آسیب دیده در کنار هم‌میهنان بوده تا مرهمی بر دردها و مشکلات آنان باشند.

صیدنبی حیدریان در ادامه افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تعداد 35 نفر از بهترین کارکنان و عزیزانمان در بانک مسکن به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند که مدیرعامل فقید و محبوب بانک شادروان ابوالقاسم رحیمی انارکی نیز در زمره این عزیزان بود. وی افزود: در روزهای پایانی سال و به امید سالی بهتر و عاری از فقدان عزیزان، برآن شدیم تا با اهداء لوازم التحریر و افتتاح حساب قرض الحسنه برای 35 نفر از کودکان بی‌سرپرست، یاد و خاطره درگذشتگان و شهدای خدمت بانک مسکن را زنده نگه داریم. حیدریان اظهار داشت: بانک مسکن تاکنون با ساخت چندین مدرسه در مناطق محروم کمک شایانی به توسعه و ترویج علم و دانش خصوصا برای کودکان محروم کرده و امید است این کودکان نیز بتوانند با تداوم حمایت از آنان و به برکت شهدای بانک مسکن با آینده‌ای درخشان آینده‌سازان میهن عزیزمان باشند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها