۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۲ بهمن چاپ

بیمه دی خدمات دیجیتال خود را توسعه می دهد/ صدور و اعلام خسارت بیمه های خودرو به صورت آنلاین

بیمه دی خدمات دیجیتال خود را توسعه می دهد/ صدور و اعلام خسارت بیمه های خودرو به صورت آنلاین

اقتصاد میهن: شرکت بیمه دی در راستای توسعه خدمات بر بستر دیجیتال و تغییر در مدل کسب و کار خود، اقدام به صدور بیمه نامه خودرو و ارزیابی خسارات این بیمه نامه به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری نموده است.

به گزارش روابط عمومی؛ شرکت بیمه دی، در راستای اهداف کلان شرکت در جهت نیل به عنوان پدیده محبوب مشتریان و با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان از طریق توسعه خدمات الکترونیک از خدمت جدید خود با عنوان "اپلیکیشن دیدار خودرو" جهت صدور آنلاین بیمه نامه و "سرویس همراه خسارت" برای ارزیابی خسارت خودرو، بدون نیاز به مراجعه حضوری بیمه گذار، رونمایی کرد.

خدمت جدید "همراه خسارت" با هدف ارائه خدمات مناسب پس از فروش، امکان اعلام و رسیدگی خسارات بیمه های خودرو شامل بدنه و شخص ثالث را برای کلیه بیمه گذاران محترم مهیا نموده است. همچنین از این پس مشتریان محترم می توانند از طریق "اپلیکیشن دیدار خودرو"  اقدام به بازدید اولیه خودروی خود نموده و با ارسال تصاویر آن، بدون مراجعه حضوری بصورت الکترونیکی بیمه نامه بدنه خریداری نمایند. این دو خدمت به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور معاونین و مدیران ارشد شرکت بیمه دی رونمایی شد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها