۱۳۹۹ سه شنبه ۳۰ دي چاپ

تب ۳۵۰ هزار تومانی کنسرت‌های پاپ در جزیره

تب ۳۵۰ هزار تومانی کنسرت‌های پاپ در جزیره

اقتصاد میهن: دنیای موسیقی انگار امیدوارتر از تمام نه- ده ماه گذشته شده است. بعد از چند ماه تعطیلی و رکود کرونایی که باعث سکته و در نهایت کمای خوانندگان و موزیسین‌ها شد و بخش زیادی از مجاری اقتصادی دنیای موسیقی را مسدود کرد، خبرهای امیدوارکننده رسیده حکایت از احیای این بیمار ناامید می‌کنند.

دل‌تنگی برای استیج

از دیروز رسانه‌های موسیقی از تب داغ کنسرت‌هایی که در کیش برگزار می‌شوند، نوشته‌اند. کنسرت‌های خوانندگانی که صف بسته‌اند تا در کیش روی استیج بروند- و این برای صنعت موسیقی که در تمام ماه‌های اخیر از جیب خورده، خبر امیدوارکننده‌ای است. نکته مهم‌تر اما استقبالی است که از بلیت‌فروشی این کنسرت‌ها به عمل آمده، و نه تنها برای اولین بار بلیت‌های ۳۵۰ هزار تومانی خوانندگان با انتقاد و اعتراض مواجه نشده، بلکه در ساعات آغازین بلیت‌فروشی شاهد استقبال مناسبی نیز از این بلیت‌ها بوده‌ایم. موضوعی که نشان می‌دهد دوستداران موسیقی و هواداران خواننده‌ها دل‌شان برای موسیقی و صحنه تنگ شده و بعد از چند ماه تعطیلی مایل به پرداخت هر رقمی برای لذت بردن از اجراهای خوانندگان محبوب‌شان هستند.

کدام خوانندگان

اما کدام خوانندگان قرار است دور جدید کنسرت‌های موسیقی را بعد از چند ماه تعطیلی کلید بزنند؟ آگهی‌هایی که در روزهای اخیر در سایت‌ها و کانال‌های موسیقی منتشر شده، حکایت از این می‌کنند که در روزهای اول بهمن‌ماه خوانندگانی مانند رضا بهرام، مسعود صادقلو، بهنام بانی و محسن ابراهیم‌زاده جدیدترین کنسرت‌های خود را در جزیره کیش برگزار خواهند کرد. این چهار خواننده همان‌هایی هستند که قرار بود در تابستان امسال در قالب جشنواره کنسرت‌های کیش روی صحنه بروند، اما با شیوع موج دیگر کرونا کنسرت‌های کیش لغو شد.

کنسرت‌های کیش

اولین خوانندگانی که خبر برگزاری کنسرت جدیدشان در جزیره کیش اعلام شد، رضا بهرام و مسعود صادقلو بودند. دو تن از خوانندگان موسیقی پاپ که در سال‌های اخیر در این عرصه نام و نشانی به دست آورده و شماری از قطعات داغ و پرمخاطب موسوم به ماشینی را منتشر کرده‌اند. البته دور جدید کنسرت‌های کیش منحصر به این دو خواننده نمی‌شود و بعد از انتشار خبر اجراهای بهرام و صادقلو، اعلام شده که محسن ابراهیم‌زاده و بهنام بانی هم به جمع خوانندگانی پیوستند که قرار است در جزیره کیش روی صحنه رفته و از طرفداران خود میزبانی کنند.

محسن ابراهیم‌زاده روی استیج

سایت‌های بلیت‌فروشی گزارش می‌دهند که کنسرت محسن ابراهیم‌زاده دوشنبه ششم بهمن ماه در تالار شهر جزیره کیش برگزار خواهد شد. این خواننده که در سال‌های اخیر بازدهی اقتصادی خوبی برای تهیه‌کنندگان و برنامه‌گذاران موسیقی داشته، در کنسرت روز ششم بهمن‌ماه با بلیت‌های ۱۳۰ تا ۳۵۰ هزار تومانی میزبان هوادارانش خواهد بود که البته قیمت کف بلیت‌های کنسرت تفاوتی با اجراهای گذشته این خواننده ندارد، اما سقف ۳۵۰ هزار تومانی بلیت‌ها افزایش قابل ملاحظه‌ای را نشان می‌دهد.

بهنام بانی در کیش

بهنام بانی دیگر کنسرت جزیره کیش را در روزهای آغازین بهمن‌ماه برگزار خواهد کرد. این خواننده مطرح که در سال‌های اخیر از حمایت و هواداری طیف وسیعی از مخاطبان بهره‌مند بوده و شماری از پرفروش‌ترین و موفق‌ترین کنسرت‌ها را برگزار کرده، در روزهای اول و دوم بهمن‌ماه، طی دو نوبت، در تالار کنسرت ‌هال جزیره کیش روی استیج خواهد رفت. در سایت‌های بلیت‌فروشی قیمت بلیت‌های کنسرت بهنام بانی ۲۲۰ تا ۳۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

جزیره پرماجرا

در شرایطی که از زمان شیوع ویروس کرونا در ایران تاکنون کنسرتی با حضور تماشاگران در تهران برگزار نشده است، اما کیش در این برهه زمانی روزهای پرماجرایی را از سر گذرانده و میزبان اجراهای متعددی بوده است- که در دور جدید می‌توان به همین کنسرت‌های بهنام بانی، محسن ابراهیم‌زاده، مسعود صادقلو و رضا بهرام اشاره کرد. البته اجراهای کیش منحصر به کنسرت‌های موسیقی نیست و در روزهای پیش‌رو کمدین‌های معروفی مانند حسن ریوندی، حامد آهنگی و اکبر اقبالی نیز در جزیره کیش کنسرت‌های خنده برگزار خواهند کرد.

فلش‌بک

دور جدید کنسرت‌های موسیقی کیش در شرایطی در روزهای آتی آغاز خواهد شد که در تابستان امسال شاهد بودیم ستاد ملی کرونا باقی‌مانده جشنواره کنسرت‌های کیش را لغو کرد. در جشنواره کنسرت‌های کیش که پس از ایام محرم و صفر با اجراهایی از رضا بهرام و هورش بند در فضای باز آبنمای موزیکال کیش روی صحنه رفت، قرار بود شماری از خوانندگان محبوب پاپ حضور داشته باشند، اما پس از افزایش آمار مبتلایان به کرونا اجازه اجرا در کیش از بقیه خوانندگان و کمدین‌ها سلب شد و کنسرت‌های بهنام بانی، حسن ریوندی (کنسرت خنده) و مسعود صادقلو لغو و بلیت‌فروشی آنها متوقف شد. این سه نفر جزو گروهی هستند که قرار شده در دور جدید کنسرت‌های کیش روی صحنه بروند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها