۱۳۹۹ دوشنبه ۲۹ دي چاپ

اولتیماتوم یک هفته‌ای مجلس به وزیر اقتصاد برای تعیین تکلیف بورس

اولتیماتوم  یک هفته‌ای مجلس به وزیر اقتصاد برای تعیین تکلیف بورس

اقتصاد میهن: عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به انبوه پیامک‌های مردم درباره ریزش‌های اخیر بورس گفت: وزیر اقتصاد باید تا یک هفته آینده نسبت به تعیین تکلیف وضعیت بورس اقدام کند.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در این باره گفت: در روزهای اخیر بیش از ۵۰۰ پیامک از مردم به من رسیده که همگی از ریزش روزهای گذشته در بازار بورس گله‌مند و خواستار رسیدگی به این وضعیت بودند. وضعیت حاکم بر بورس یا معلول سوء مدیریت است یا اینکه خط نفوذی در بورس شکل گرفته و دنبال ایجاد نارضایتی میان مردم است.

نماینده مردم شاهین‌شهر افزود: امروز شرایط بورس باعث ناراحتی و نگرانی‌های زیادی بین مردم شده و حتی به اختلاف‌های خانوادگی دامن زده است. از این رو، وزیر اقتصاد باید تا یک هفته آینده نسبت به شفاف‌سازی و تعیین تکلیف بازار بورس اقدام کند. عضو هیات رئیسه مجلس گفت: چنانچه وزیر اقتصاد تا یک هفته نسبت به شفاف‌سازی و تعیین تکلیف بورس اقدام نکند، از ابزارهای نظارتی مجلس شورای اسلامی همچون شکایت در قالب ماده ۲۳۴ و تحقیق و تفحص موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها