۱۳۹۹ شنبه ۱ آذر چاپ

کسب رکوردهای جدید تولید روزانه و ماهیانه تختال در فولاد هرمزگان

کسب رکوردهای جدید تولید روزانه و ماهیانه تختال در فولاد هرمزگان

اقتصاد میهن: همزمان با آغاز هفته بسیج ، و در سال جهش تولید با یاری خداوند متعال و تلاش رزمندگان جبهه تولید و فولادمردان فولاد هرمزگان، رکورد تولید ماهیانه تختال در آبان ماه ۹۹ و در فاصله ای کمتر از دو ماه با رکورد قبلی به میزان ۱۳۸۲۲۶ تن محقق شد.

این رکورد در کنار رکوردهای دیگری در فولاد هرمزگان دست آمده است . میزان رکوردهای جدید کسب شده به شرح ذیل می باشند : ۱- رکورد تولید تختال ماهیانه به میزان ۱۳۸۲۲۶ تن در آبان ماه رکورد قبلی: میزان ۱۳۷۳۹۱ تن در شهریور ماه ۹۹ ۲- رکورد تولید روزانه تختال به میزان ۶۳۱۱ تن در تاریخ ۹۹/۰۸/۲۷ رکورد قبلی: میزان ۶۰۲۴ تن در تاریخ ۹۸/۰۶/۳۱ ۳- رکورد روزانه تعداد ذوب ریخته گری شده به میزان ۵۱ ذوب در تاریخ ۹۹/۰۸/۲۷ رکورد قبلی: تعداد ۵۰ ذوب در تاریخ ۹۸/۰۶/۳۱ ۴-  رکورد تعداد ذوب ریخته گری شده ماهیانه به میزان ۱۱۷۰ ذوب رکورد قبلی: تعداد ۱۱۵۸ ذوب در فروردین ماه ۹۷ .

پیام تبریک مدیرعامل فولاد هرمزگان جهت کسب رکورد ماهیانه تولید تختال 

مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان ضمن گرامیداشت هفته بسیج، کسب رکورد ماهیانه و روزانه تولید را به همکاران خود تبریک و آن را سبب غرور و سربلندی برای کارکنان دانست و اظهار امیدواری کرد فولاد هرمزگان همچنان در مسیر تعالی و بهبود مستمر گام بردارد:  پیام مدیرعامل فولاد هرمزگان به کارکنان این شرکت بدین شرح است:

با سلام خدمت همکاران محترم   در آغاز هفته بسیج که یاداور شجاعت، ایثار و مقاومت ملت بزرگ ایران است و با یاری خداوند متعال و عزم راسخ فولاد مردان فولاد هرمزگان، برای دومین بار در سال جهش تولید رکوردهای های تولید را جابجا نموده و موفق شدند رکورد تولید روزانه خود را به میزان ۶۳۱۱  تن در ۲۷ آبان ماه و رکورد ماهیانه تولید را به میزان ۱۳۸۲۲۶ تن افزایش دهند که سبب غرور و‌سربلندی برای کلیه همکاران است . اينجانب این موفقیت بزرگ را به کلیه کارکنان عزیز و دیگر  ذینفعان شرکت تبریک عرض نموده و امیدوارم با یاری خداوند بزرگ و همت و تلاش هر چه بیشتر، همچنان در مسیر تعالی و بهبود مستمر گام برداریم.

فرزاد ارزانی  مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها