۱۳۹۹ دوشنبه ۳۱ شهريور چاپ

افشاگری امام جمعه لواسان از تحویل دناپلاس قسطی به نمایندگان مجلس + تصویر

افشاگری امام جمعه لواسان از تحویل دناپلاس قسطی به نمایندگان مجلس + تصویر

اقتصاد میهن: حجت الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی،امام جمعه لواسان در حساب کاربری خود در توئیتر خبر داد که به هر نماینده مجلس یک خودروی دنا به قیمت کارخانه داده‌اند و قرار است پول آن ماهانه از حساب نمایندگان کسر شود!

 

در همین رابطه روح‌الله ایزدخواه، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پست اینستاگرامی در خصوص تحویل خودروی دناپلاس اتومات به نمایندگان توضیحاتی ارائه داد:

چند روز پیش خودروی دنا پلاس اتومات توسط مجلس به نمایندگان متقاضی تحویل شد.در ابتدای شروع مجلس، فرمی برای خودرو به نمایندگان داده شد تا نوع استفاده از خودرو را انتخاب کنند که سه گزینه داشت:

١. استفاده از خودروی مجلس با راننده، که در اینصورت، هزینه‌ها حسب میزان کاربرد و طبق تعرفه (ساعتی ٣٠ هزار و روزانه ۵٠٠ هزار تومان) از دریافتی ماهانه نماینده کسر می‌شود.

٢. تحویل امانی خودروی صفر (پارس) به نماینده و عودت آن به مجلس در پایان نمایندگی، که در اینصورت پرداخت مبلغ مربوط به حمل و نقل (حدود ۵ میلیون)، از هزینه‌های دفتری ماهانه حذف می‌شود.

٣. فروش اقساطی یک خودروی صفر به نماینده (دنا یا پارس) که قسط آن از دریافتی ماهانه کسر شود.

بنده، چون خودرو نداشتم (همسرم یک خودروی ام وی ام ١١٠ به ارزش فعلی ۵٠ میلیون تومان دارد) گزینه سوم و نوع خودروی دنا پلاس اتومات را انتخاب کردم. قیمت تحویل این خودرو به نماینده، ٣٠٢ میلیون تومان و اقساط آن ٣ ساله است. سند آن هم حداقل تا یک سال بنام مجلس است و امکان فروش به غیر ندارد.

 واکنش امام جمعه لواسان به این پاسخ:

۲۳۱ میلیون تومان؛ اولین واریزی به حساب نمایندگان

تیرماه امسال اولین واریزی به حساب نمایندگان مجلس یازدهم خبرساز شده بود.  حسین جلالی، نماینده رفسنجان و انار گفته بود: اولین حقوق نمایندگی ۱۱ میلیون تومان واریز شده، به علاوه ۲۰۰ میلیون تومان بابت مسکن و ۲۰ میلیون تومان هم برای سایر هزینه‌ها به حساب ما واریز شده جمعا ۲۳۱ میلیون تومان برای نمایندگان واریز شده است.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک تجارت بانک صادرات ایران بانک سینا فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها