۱۳۹۹ جمعه ۱۴ شهريور چاپ

جزئیاتی از مرحله سوم فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو

جزئیاتی از مرحله سوم فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو

اقتصاد میهن: معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو از اجرای برنامه فروش‌ فوق‌العاده محصولات این گروه خودروسازی در آینده نزدیک خبر داد.

بابک رحمانی ضمن اشاره به اینکه طبق دستور و تصویب کمیته خودرو، مجوز فروش‌ فوق‌العاده زمانی صادر می‌شود که تمام تعهدات ایجاد شده در فروش فوق‌العاده قبلی صفر شده باشد، از اتمام تعهدات و تحویل تمامی خودروهای دومین فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو به مشتریان در ابتدای هفته آینده خبر داد.

وی اعلام کرد: با تحقق این امر، درخواست صدور مجوز سومین فروش فوق‌العاده به سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ارسال و در صورت دریافت مجوز، نسبت به اجرای طرح فروش جدید برنامه‌ریزی خواهیم کرد.گفتنی است؛ ایران‌خودرو مرحله اول ثبت‌نام طرح فروش فوق‌العاده خودروسازان را از چهارم تا ۱۴ خرداد ماه و در قالب ۲۵ هزار دستگاه، به مناسبت عید سعید فطر و دومین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات خود را در دهه اول مردادماه سال جاری (نهم مرداد) با عرضه پنج محصول پرتقاضا و با ۱۵ هزار تعهد اجرا کرد که قرعه‌کشی آن‌ها در ۱۲ مرداد ماه صورت گرفت.

با توجه به اینکه طرح فروش فوق العاده خودروسازان طبق مصوبه کمیته خودرو، با موعد تحویل حداکثر سه ماهه است، این گروه خودروسازی با ایفای تعهدات ایجاد شده در مرله دوم فروش فوق‌العاده پیش از موعد مقرر و تحویل خودروها به مشتریان با قیمت قطعی، مجوز فروش مرحله بعد را اخذ خواهد کرد.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک تجارت بانک صادرات ایران بانک سینا فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها