۱۳۹۹ دوشنبه ۲۳ تير چاپ

مجمع بیمه دانا 29 تیر برگزار می‌شود

مجمع بیمه دانا 29 تیر برگزار می‌شود

اقتصاد میهن: مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه دانا روز بیست و نهم تیر ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی،  بیمه دانا با صدور اطلاعیه‌ای از تمامی سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی اشخاص حقیقی صاحب سهم و همچنین وکیل، نماینده یا نمایندگان قانونی اشخاص حقوقی سهامدار دعوت کرد تا در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت که راس ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه بیست و نهم تیر ماه سال جاری به نشانی تهران، دروازه دولت، خیابان سعدی جنوبی، نرسیده به خیابان اکباتان، کوچه کامکار، پلاک ۱ ساختمان سعدی بیمه دانا، طبقه هفتم برگزار می‌شود، حضور به هم رسانند.

  دستور جلسه این مجمع، استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، بررسی و تصویب صورت‌های مالی سال منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال ۱۳۹۸، انتخاب اکچوئر رسمی، حسابرس و بازرس قانونی، روزنامه کثیرالانتشار و سایر مواردی است که در صلاحیت مجمع عمومی عادی باشد.  گفتنی است: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به موجب ابلاغیه‌های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص شرایط برگزاری مجامع عمومی صرفاً با حضور حداکثر ۱۵ نفر از سهامداران، به اطلاع می‌رساند به منظور رعایت بهداشت و سلامت سهامداران، مشاهده جلسه مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت از طریق سایت رسمی به صورت آنلاین امکان پذیر است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها