۱۳۹۹ دوشنبه ۲۳ تير چاپ

«پرچم ایران»، راز هویت بصری جدید «بیمه رازی»

«پرچم ایران»، راز هویت بصری جدید «بیمه رازی»

اقتصاد میهن: شرکت بیمه رازی که از مدتی پیش تغییرات در هویت بصری را در دستور کار خود قرار داده بود، از لوگوی تازه اش رونمایی کرد.

آن طور که در اطلاعیه این شرکت آمده، «در آستانه ورود به قرن جدید هجری شمسی، برند بیمه رازی در مسیر رشدش شاهد تغییراتی خواهد بود.»«بیمه رازی» به تازگی فاز نخست تبلیغاتش را در سطح شهر با شعار «راز یک آسوده خاطر» آغاز کرده و اکنون نیز لوگوی جدیدش را به نمایش گذاشته است.
«استحکام و دقت در جزییات، در عین رهایی و استقلال» از ویژگی‌های لوگوی جدید این شرکت است. این لوگوی مربعی شکل سه رنگ «سبزی عمیق، الهام گرفته از سبز پرچم ایران»، «قرمزی برجسته، نشات گرفته از قرمز پرچم ایران» و «زمینه سفید» یادآور سه رنگ پرچم مقدس ایران را در خود جا داده است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها