کد خبر : 73193 تاریخ : ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۳ تير
«پرچم ایران»، راز هویت بصری جدید «بیمه رازی» اقتصاد میهن: شرکت بیمه رازی که از مدتی پیش تغییرات در هویت بصری را در دستور کار خود قرار داده بود، از لوگوی تازه اش رونمایی کرد.
«پرچم ایران»، راز هویت بصری جدید «بیمه رازی»

آن طور که در اطلاعیه این شرکت آمده، «در آستانه ورود به قرن جدید هجری شمسی، برند بیمه رازی در مسیر رشدش شاهد تغییراتی خواهد بود.»«بیمه رازی» به تازگی فاز نخست تبلیغاتش را در سطح شهر با شعار «راز یک آسوده خاطر» آغاز کرده و اکنون نیز لوگوی جدیدش را به نمایش گذاشته است.
«استحکام و دقت در جزییات، در عین رهایی و استقلال» از ویژگی‌های لوگوی جدید این شرکت است. این لوگوی مربعی شکل سه رنگ «سبزی عمیق، الهام گرفته از سبز پرچم ایران»، «قرمزی برجسته، نشات گرفته از قرمز پرچم ایران» و «زمینه سفید» یادآور سه رنگ پرچم مقدس ایران را در خود جا داده است.