۱۳۹۸ چهارشنبه ۳۰ بهمن چاپ

حج، اقساطی شد

حج، اقساطی شد

اقتصاد میهن: رییس سازمان حج و زیارت با اعلام این‌که ثبت‌نام حج تمتع ۹۹ از نهم اسفندماه آغاز می‌شود، بدون اشاره به نرخ تمام شده حج، گفت: هزینه این سفر در دو قسط دریافت خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، علی‌رضا رشیدیان در جلسه شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت ـ با ارائه گزارشی از آخرین اقدامات حج ۹۹ گفت: یکی از مسائل مهم حج، موضوع هیأت پزشکی است که در روزهای گذشته دنبال شد و در نشست با هیأت پزشکی، هلال احمر و نهادهای مرتبط با این مسئله تصمیمات مناسبی اتخاذ شد.وی با اشاره به اینکه هزینه قطعی حج آینده بزودی اعلام خواهد شد، از دریافت این هزینه در دو قسط خبر داد و افزود: با تشکیل کارگروه‌ها و برگزاری جلسات مختلف کارشناسی مباحث حج را پیگیری کرده‌ایم و طبق اعلام قبلی، نام‌نویسی حج ۹۹ از نهم اسفند ماه آغاز خواهد شد.

رییس سازمان حج و زیارت گفت: در مورد اجاره مسکن در مدینه منوره کارها انجام شده است ودر مکه مکرمه نیز ۸۵ درصد پیشرفت کاری داشتیم و همچنان به دنبال فراهم کردن شرایط بهتری برای زائران هستیم.وی ادامه داد: درحوزه های تغذیه، تدارکات و حمل و نقل نیز اقدامات لازم انجام شده است. همچنین برای تهیه برخی اقلام درعربستان فراخوان سازمان حج در رسانه‌های رسمی این کشور منتشر شده و بزودی با حضور اعضای کمیسون تغذیه و تدارکات، مناقصه با شرکت‌های عربستانی برگزار خواهد شد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک تجارت بانک صادرات ایران بانک سینا فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها