۱۳۹۸ يکشنبه ۱۰ آذر چاپ

افتخارآفرینی مدیران تجارت‌نو در همایش بیمه و توسعه

افتخارآفرینی مدیران تجارت‌نو در همایش بیمه و توسعه

اقتصاد میهن: مقاله مشترک معاون مدیر امورشعب و نمایندگان و مشاور مدیر عامل درامورحقوقی شرکت بیمه تجارت نو با عنوان “تبیین میزان توسعه یافتگی صنعتی استان ها و ارتباط آن با ضریب نفوذ بیمه”، در بیست و ششمین همایش بیمه و توسعه به عنوان مقاله پوستری پذیرفته شد.

به گزارش از روابط عمومی؛ این مقاله که به قلم فرزانه سلیمانی و سعید ابراهیم زاده است، پس از طی روند داوری و ارزیابی نهایی توسط کمیته علمی از میان ۱۶۱مقاله ارسالی توانست درجایگاه برترین ها قرار گیرد.

بنابراین گزارش، نمایش پوستر مقاله “تبیین میزان توسعه یافتگی صنعتی استان ها و ارتباط آن با ضریب نفوذ بیمه”که هم‌راستای بیست و ششمین همایش بیمه و توسعه با موضوع” افزایش ضریب نفوذ بیمه؛ چالش و راهکارها”است، ۱۲ آذر در دانشگاه الزهراء برگزار می شود. گفتنی است؛ به منظور بهره مندی فعالان صنعت بیمه و علاقمندان این حوزه، مقاله های برگزیده در کتابچه چکیده مقالات و کتاب مجموعه مقالات (ISC) به چاپ خواهد رسید.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها