۱۳۹۸ سه شنبه ۵ آذر چاپ
برای اولین بار در صنعت بیمه کشور اتفاق افتاد

طرح جامع بیمه حوادث مهریار، خدمتی جدید از بیمه دانا

طرح جامع بیمه حوادث مهریار، خدمتی جدید از بیمه دانا

اقتصاد میهن: شرکت بیمه دانا با هدف کمک به اقشار گوناگون جامعه ، طرح جامع بیمه حوادث مهریار را به بازار عرضه کرده است.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، دکتر سید مجتبی عطری، معاون فنی بیمه های اشخاص در همایش آموزشی و توجیهی که به منظور معرفی و رونمایی از محصول جدید مدیریت بیمه‌های عمر و پس انداز این شرکت ( طرح جامع بیمه حوادث مهریار ) در سالن اجتماعات مرحوم دکتر علی فرهندی در ساختمان سعدی بیمه دانا برگزار شد، اظهار داشت: طرح مذکور با حضور کارشناسان و نمایندگان منتخب شعب استان تهران توسط عزت‌الله حقیقتی و  بهنام بهنام فر ، مدیر و معاون مدیر بیمه‌های عمر و پس‌انداز بیمه دانا تشریح شد.

وی گفت: این طرح در راستای کمک به توسعه و اعتلای فرهنگ عمومی در کشور و نیز به منظور جلوگیری بخشی از آسیب‌های اجتماعی ناشی از فوت سرپرست خانواده و یا هر عضوی از آن برای اولین بار در صنعت بیمه کشور توسط مدیریت بیمه‌های عمر و پس انداز بیمه دانا طراحی و به بازار عرضه شده است.معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه دانا افزود: این طرح با رویکردی فراگیر و با نگاه جامع و نو به تحولات اجتماعی و همچنین مخاطرات پیش‌رو در شهرها و جوامع بزرگ، در نظر دارد با ایجاد امنیت روحی و روانی ، زمینه را برای حمایت از منابع انسانی مولد و مشخصاً سرپرستان خانوار مهیا کند.

دکتر عطری ادامه داد: پرداخت غرامت و مستمری فوت ناشی از حادثه ، پرداخت غرامت نقص عضو و مستمری ازکارافتادگی دائم و کامل بیمه شده ناشی از حادثه ، کمک هزینه درمانی ناشی از ازکارافتادگی بیمه شده ، هزینه‌های پزشکی ناشی از حادثه و غرامت روزانه بستری در بیمارستان بخشی از تعهداتی است که در طرح جامع حوادث مهریار برای بیمه شدگان در نظر گرفته شده است.  متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شعب و نمایندگی‌های بیمه دانا در سراسر کشور مراجعه کنند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها