۱۳۹۸ سه شنبه ۳۰ مهر چاپ
با هدف توسعه اشتغال در کشور؛

بزرگترین سامانه هوشمند خدمات و مشاغل کشور رونمایی شد

بزرگترین سامانه هوشمند خدمات و مشاغل کشور رونمایی شد

اقتصاد میهن: اپلیکیشن کارپایه بزرگترین سامانه هوشمند خدمات و مشاغل کشور با هدف توسعه اشتغال در کشور و تسهیل در برقراری ارتباط میان متخصصان و کارفرمایان رونمایی شد.

محمدامین صمدی، مجری طرح اپلیکیشن کارپایه  با بیان اینکه این اپلیکیشن بزرگترین سامانه هوشمند خدمات و مشاغل کشور است که هدف اصلی آن توسعه اشتغال در کشور به وسیله تسهیل در برقراری ارتباط میان متخصصان و کارفرمایان است، گفت: مزیت این نرم‌افزار دارا بودن سیستم یکپارچه و جانشینی مدرن برای راه‌های قدیمی و روش‌های سنتی مانند روزنامه‌ها و مجلات استخدامی است . همچنین دسترسی راحت و رایگان بودن آن از دیگر مزایای این نرم افزار به شمار می‌رود، ضمن آنکه "کارپایه" تنها بستری است که کارفرمایان می‌توانند از بین ۶ هزار عنوان شغلی، عنوان شغلی مورد نیاز خود را جستجو کرده و نزدیک و دورترین افرد را روی نقشه مشاهده کنند و به رزومه، شماره تلفن و عکس کارجویان دسترسی داشته و در کمتر از چند ثانیه می‌توانند ده‌ها نفر را روی نقشه مشاهده کنند.

صمدی که در در مراسم رونمایی از این اپلیکیشن ، در جمع خبرنگاران سخن می گفت، با بیان اینکه این نرم‌افزار ارزان‌ترین سیستم هوشمند خدمات و مشاغل برای کارجویان است، اظهار کرد: از هیچ کدام از طرفین کار فرما و متخصص کمیسیون و درصدی دریافت نمی‌شود و کارفرمایان می‌توانند چه از طریق تماس تلفنی مستقیم و چه ایجاد پیام با متخصصان در ارتباط باشند.مجری طرح، کاهش هزینه‌های ایاب و ذهاب، اشتغال‌زایی در شهرستان‌های دورافتاده و به صورت دورکاری، راه‌اندازی سامانه تاکسی و پیک اینترنتی را نیز بخشی از مزایای سامانه هوشمند کارپایه ذکر کرد.وی یادآور شد: تاکنون بیش از ۲ هزار شغل برای متخصصان و نیروهای توانمند از طریق این نرم‌افزار ایجاد شده است. صمدی خاطرنشان کردد: هم‌اکنون بیش از ۲۵۰ هزار کاربر ثبت‌نام کرده‌اند؛ همچنین حدود ۳ تا ۴ هزار کاربر به شغل ثابت دست پیدا کردند و حدود ۵ هزار کاربر به شغل پاره‌وقت رسیده‌اند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها