۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۲ تير چاپ
مدیر عامل بنیاد علوی خبر داد؛

تصویب یک هزار ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های اشتغال زایی

تصویب یک هزار ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های اشتغال زایی

اقتصاد میهن: مدیر عامل بنیاد علوی کشور از تصویب یک هزار ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های اشتغال زایی توسط بنیاد مستضعفان خبر داد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان، موسی برزگر رئیس بنیاد علوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بنیاد علوی زیر مجموعه بنیاد مستضعفان، بانک سینا و معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری تفاهم نامه‌ای را امضاء کرده که در هر استان ۲۵ میلیارد تومان برایاشتغال، رونق تولید اختصاص داده است.وی افزود: تاکنون ۳ هزار و ۶۰۰ طرح با اعتبار بالغ بر  یک  هزار ۶۰۰ میلیارد تومان به تصویب رسیده است که  از این تعداد طرح مصوب ۳ هزار ۱۰۰ پروژه با یک هزار ۳۲۰ میلیارد تومان عقد قرارداد شده است و ۱ هزار ۸۰۰ طرح با ۷۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است. مدیر عامل  بنیاد علوی گفت: واحد گوساله پروری صنعتی ۱۰۰ راسی با اعتبار بیش از ۱۳ میلیارد ریال از محل مزرعه پرورش شتر مرغ ۳۰۰ راسی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال با مشارکت بنیاد علوی و اعتبارات صندوق توسعه پایدار روستایی از جمله طرح‌هایی بودند که مسائل و مشکلات آنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها