به گزارش اقتصاد میهن از روابط عمومی بیمه دی؛ دکتر امیر رضا نعمت اللهی با اشاره به جایگاه و نقش شبکهی فروش به عنوان یکی از بازوهای اجرایی شرکتهای بیمه، ضمن تأکید بر اهمیت راهبری، حمایت، توانمندسازی و نگهداشت نمایندگان، بیان داشت: براساس برنامهی عملیاتی سال ۱۴۰۲ و به منظور تحقق یکی از اهداف ششگانه شرکت که بر ارتقاء کمی، کیفی و تجربهی خوشایند شبکهی فروش تأکید دارد، حمایت و توانمندسازی نمایندگان به عنوان عضوی از خانوادهی بیمه دی در رئوس برنامههای شرکت قرارگرفته است.وی افزود: مُدل تسهیلات شبکهی فروش طراحی که با حمایت مدیرعامل به تصویب رسیده شامل؛ وام ضروری، ارائهی سهام ترجیحی، وام خرید و تجهیز دفتر نمایندگی، کمک هزینهی تابلو، کمک هزینهی تبلیغات، تخفیف بیمهنامه شخص ثالث و هدایای مناسبتی می باشد.معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش شرکت بیمه دی در پایان با بیان اینکه این تسهیلات، متناسب با عملکرد و درجهی نمایندهها و طبق اولویتبندی مصوب، به ایشان تعلق می گیرد؛ اظهار داشت: مدل مذکور، براساس تحلیل اثربخشی تسهیلات اعطائی فعلی، مورد بازبینی قرار گرفته و بهبود مستمرخواهد داشت.