کد خبر : 98235 تاریخ : ۱۴۰۲ دوشنبه ۲۶ تير
مهندس طاهر موهبتی تصریح کرد مشتری مداری؛ اصل بنیادی کسب و کار شرکت بیمه دی اقتصاد میهن: مدیر عامل بیمه دی از شبکه های فروش به عنوان پرچمداران پیشرو شرکت نام برد و مشتری مداری، پاسخگویی، احترام به مشتری و حرفه ای گری از اصول بنیادی کسب و کار بیمه بر شمرد.
مشتری مداری؛  اصل بنیادی کسب و کار شرکت بیمه دی

به گزارش اقتصاد میهن از روابط عمومی بیمه دی، ، مهندس طاهر موهبتی در اولین نشست هم اندیشی با  شبکه فروش سراسر کشور  که  با حضور بالغ بر ۷۰۰ نفر از نمایندگان و شعب سراسر کشور و بصورت حضوری و برخط برگزار گردید؛ با اشاره به اینکه نمایندگی‌ها به عنوان اولین نقطه برخورد مشتری با شرکت‌های بیمه‌ای هستند، بیان داشت: شبکه‌ فروش نقش مهمی در قضاوت عمومی نسبت به بیمه ها دارند و می‌توانند در ماندگاری تجربه‌ی خوشایند در ذهن مشتریان، نقش به سزایی ایفا کنند.مهندس موهبتی در ادامه با  بیان اینکه شبکه های فروش پرچمداران پیشرو شرکت هستند بر حل مشکلات و مسائل متعدد آنها تاکید کرد و به مباحث مرتبط با شبکه فروش به ضرورت ارائه خدمات و تسهیلات ویژه به این شبکه پرداخت.وی همچنین با تاکید بر موضوع آموزش، برخی چالش‌ها  را  مربوط به جذب نمایندگان غیرمتخصص دانست و افزود: در فرآیند جذب، گاهی افرادی مورد توجه قرار می‌گیرند که با وجود تحصیلات دانشگاهی، از آموزش کافی بهره‌مند نبوده و دانش و مهارت لازم را ندارند. از این رو نباید صرفا به دنبال اخذ پرتفوی باشیم  مهم تر از همه این موارد ارتقای کمی وکیفی فروش در بیمه های فروخته شده است.

مدیر عامل بیمه دی در ادامه با اشاره به اینکه در این جلسه به عنوان اولین نشست صرفا به بیان استراتژی و اهداف کلی می پردازیم و در جلسات آتی به بررسی اقدامات و عملکرد نیز خواهیم پرداخت؛ گفت: ما شعب را بر اساس نمایندگان تحلیل می کنیم پس هر چه نمایندگان شعب منسجم و پر قدرت تر ظاهر شوند شعب هم قوی تر تحلیل می شوند.مهندس موهبتی با تأکید بر نقش حمایتی شرکت‌ از نمایندگان اظهار داشت؛ باید به خاطر بسپاریم که شعب نه تنها رقیب نمایندگان محسوب نمی شوند، بلکه با ایفای نقش تسهیل‌گر می توانند حامی آنها باشند و با تخصیص بسته‌های حمایتی انگیزه‌ی شبکه‌ی فروش را حفظ و تقویت کنند.وی در بخش دیگری از سخنانش از تصویب مدل تسهیلات ثابت و متغیر در هیئت مدیره شرکت خبر داد و افزود: در این مدل نمایندگان امکان دریافت تسهیلات متفاوتی مثل وام ضروری، وام خرید دفتر، سهام ترجیحی بیمه نامه شخص ثالث و تخفیف دردیون شخص ثالث و همچنین مشوق هایی در فروش متصل به عملکرد خواهند داشت.مدیر عامل بیمه دی ضمن تاکید بر  بحث های منابع انسانی و موضوعات معیشتی، ازمدیران ستادی خواست  مباحث پشتیبانی از نمایندگان را به گونه ای پیگیری کنند که کوچکترین خللی برای  ارائه خدمت نداشته باشند

وی موضوع تبلیغات و ارائه بسته های حمایتی به شبکه های فروش را هم بسیار مهم ارزیابی  و بر ضرورت رشد چشمگیر سهم از فروش در رشته های خاص مثل بیمه های زندگی تاکید کردمهندس موهبتی با بیان این که؛ جهان امروز هرچه بیشتر و سریع‌تر به سوی دیجیتالی شدن در حرکت است، گفت؛ عرصه‌ی کسب و کار دیجیتال نـَه تنها در رقابت با نمایندگان قرار ندارد، بلکه با بسترسازی لازم از سوی شرکت‌های بیمه و بهره‌مندی از قابلیت‌های آن، می‌توانند کمک زیادی به توسعه‌ی فعالیت‌های شبکه‌ های فروش داشته باشند.مدیر عامل بیمه دی در پایان با  اظهار امیدواری از اینکه شبکه فروش بتواند سهم خوبی از پرتفوی بیمه داشته باشد خاطر نشان کرد:اعطاء اختیارات بیشتر به نمایندگان و حمایت شرکت‌ها و شعب از ایشان، موجب رشد و تحول صنعت بیمه و پدیداری افق‌های تازه در این صنعت خواهد شد.