جلال رشیدی کوچی در مورد واردت خودرو گفت: هرچه ما در این مدت داد زدیم؛ هشدار و تذکر دادیم؛ کسی توجه نکرد متاسفانه امروز می بینیم که قیمت خودرو فضایی و غیرقابل باور شده است. برای مردم ما قابل باور نیست که قیمت پژو ۲۰۶ به بالاتر از یک میلیارد تومان رسیده باشد. این جای نگرانی دارد و نارضایتی شدیدی بین مردم ایجاد کرده است. متاسفانه دولت هم هیچ همراهی برای ساماندهی این وضعیت نمی کند صرفا می گویند ما برای افزایش تولید برنامه داریم و این درست نیست. عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس اظهار کرد: سه اقدامی که من به اتفاق همکاران در مجلس پیگیری می کنم بحث استیضاح وزیر صمت، طرح دوفوریتی واردات خودروهای کار کرده و شکایت از هیات عالی نظارت مجمع تشخیص به کمیسیون اصل نود است. هرچه تلاش کردیم اعضا هیات را به مناظره دعوت کنیم که دلایل مخالفت شان را مطرح کنند نیامدند.
وی با اشاره به رد مصوبه مجلس در لایحه بودجه ۱۴۰۲در مورد واردات خودروهای داخلی در هیات نظارت مجمع گفت: آن دفعه که هیات عالی نظارت رد کرد چون ما می خواستیم قانون بودجه را به سال برسانیم اصرار نکردیم و سریع رد شدیم ولی این دفعه با طرح دوفوریتی این کار را انجام می دهیم. باید خودروهای کار کرده وارد کشور شود تا قیمت ها تعدیل شود. همه تلاش مان را می کنیم که این طرح در هیات عالی مجمع هم تصویب شود.
این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که چه افراد و نهادهایی پشت مخالفت با واردات خودرو هستند، به عصر ایران گفت: متاسفانه عده ای به اسم مغایرت با سیاست های کلی نظام هر اقدامی که در راستای واردات خودرو انجام شود که می تواند بازار را تعدیل کند مخالفت می کنند. آخرین آن نیز حذفی بود که هیات عالی انجام داد.نمایند مرودشت در مجلس افزود: در هیات عالی نظارت مجمع، دو نفر به شدت مخالف واردات خودرو بودند آقایان میرسلیم و آقامحمدی. البته مجمع در بیانیه ای تاکید کرد اعضا با رای قاطع به حذف خودروهای کار کرده رای دادند ما سوالمان این است که چرا و این اعضا چه کسانی بودند و شفافیتی که همه از آن دم می زنیم چیست؟ چرا اسم اعضا اعلام نشد. وی در پاسخ به این سوال که آیا مخالفان، منافعی در این میان دارند گفت: نمی توانم تایید یا رد کنم که منافعی دارند یا ندارد. با قاطعیت می گویم مخالفت با واردات خودروهای کار کرده حتما کمک به افزایش قیمت در بازار خودرو و کمک به ایجاد نارضایتی است.