کد خبر : 97035 تاریخ : ۱۴۰۱ يکشنبه ۱۴ اسفند
آرزوی همسر شهرام عبدلی چیست؟ اقتصاد میهن: سالومه شاهرخی، همسر شهرام عبدلی در مراسم هفتمین روز درگذشت او در پردیس تئاتر شهرزاد، گفت امیدوار است خدا به او قدرتی بدهد که پسرانش را مثل شهرام تربیت کند.
آرزوی همسر شهرام عبدلی چیست؟

همسر شهرام عبدلی  در مراسم هفتمین روز درگذشت  آن مرحوم از برگزاری این گردهمایی به یاد شهرام عبدلی تشکر کرد و گفت: «باورم نیست، شهرام عبدلی در کنار ما نیست. من دقیقا یک ماه و نیم پیش برای اجرای تئاتر «پنچری» اینجا بودم و تصور نمی‌کردم چند هفته بعد به خاطر نبودنش به اینجا بیایم.»او ادامه داد: «شهرام، تئاتر را ترجیح می‌داد و خوشحالم آخرین کارش تئاتر بود.» همسر شهرام عبدلی دوباره تاکید کرد: «هنوز باور ندارم شهرام نیست. امیدوارم خدا به من قدرتی بدهد که پسرانش را مثل شهرام تربیت کنم.»

گلاب آدینه هم در سخنان کوتاهی یادآور شد: «شهرام عبدلی را از نزدیک نمی‌شناختم اما طی چند ماه اخیر که هر دو با هم در تئاتر شهرزاد، اجرا داشتیم با او از نزدیک آشنا شدم و وقتی خبر درگذشت‌اش را شنیدم، خوشحال شدم که با او از نزدیک آشنا شدم و در عین حال ناراحت شدم که چرا باید او را در این چند ماهه آخر از نزدیک می‌دیدم تا این روزها بیشتر عذاب بکشم. جایگاهشان بهترین باد که حتما بهترین است.»