کد خبر : 90984 تاریخ : ۱۴۰۰ دوشنبه ۱۰ آبان
«روش رئیسی مثل امامان است» فرزند لاله افتخاری سمت گرفت/ سرپرستی صندوق بازنشستگی فولاد مزد خوش خدمتی به دولت رئیسی اقتصاد میهن: یک چهره سیاسی اصولگرا اظهار کرد: روش رئیسی برای اداره کشور روشی است که در اسلام توصیه شده و سیره ائمه معصومین (ع) است.
فرزند لاله افتخاری  سمت گرفت/ سرپرستی صندوق بازنشستگی فولاد مزد خوش خدمتی به دولت رئیسی

لاله افتخاری در مورد اهمیت سفر‌های استانی رییس جمهور و تاثیر آن در ایجاد امید برای مردم و بهبود اوضاع گفت: باید به جناب آقای رییسی خدا قوت گفت روش آیت الله رییسی برای اداره کشور روشی است که در اسلام توصیه شده است و سیره ائمه معصومین (ع) است.او توضیح داد: در عهد نامه مالک اشتر آمده و در این خصوص حضرت سفارش می‌کنند که مبادا از مردم چهره بپوشید و باید با آن‌ها باشید و باید با صنوف مختلف از جمله نظامیان و اصناف و بازاریان و صنعت گران و مردم عادی و نیازمندان همه را مد نظر داشته باشید.

افتخاری تاکید کرد: این الگوی درست کشور داری است و انشاا... که ایشان بتوانند با فعالیتی که دارند و با پیگیری این مسائل بارقه امید را در دل مردم ایجاد کنند و این موارد را پیگیری کنند.این چهره سیاسی با تاکید براینکه بدنه کابینه باید گنج رییسی که ایجاد امید دوباره در جامعه است را حفظ کنند، ادامه داد: تیم اجرایی آیت الله رییسی باید توجه ویژه‌ای داشته باشند و گروهی را برای پیگیری مصوبات سفر‌های استانی در نظر بگیرند و در این رابطه فعالیت‌های لازم را داشته باشند. او در پایان گفت: مدیران ایشان باید نسبت به همه مسائل توجه داشته باشند و اطلاعات را از قبل در اختیار ایشان قرار بدهند و بعد از سفر نیز پیگیر باشند و گزارش مکرر و منظم از روند پیشرفت کار به خدمت رییس جمهور ارسال شود.

فرزند لاله افتخاری سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد شد

اسماعیل زارعی کوشا با معرفی حسین عامریان به عنوان سرپرست موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد، گفت: با حضور دکتر عامریان مسیر ارتقای شرایط و بهبود وضعیت این صندوق تسریع خواهد شد.وی اظهار امیدواری کرد: موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد در دوران مدیریت جدید در مسیر خدمت به ذی نفعان صندوق به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد.زارعی کوشا با قدردانی از تلاش‌های مسرور، وی را مدیری موفق و باسابقه اجرایی و دانشگاهی خواند و از طرف وزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی از زحمات وی تشکر کرد.

وی، عامریان را مدیری علمی، جهادی، انقلابی و از رویش‌های ارزشمند انقلاب دانست و تاکید کرد: قطعا حضور وی نه فقط برای موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد بلکه برای مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مغتنم خواهد بود.احمد خانی نوذری، معاون اقتصادی نیز در این آیین گفت: صندوق، شرایط خاص و ویژه‌ای دارد که امیدواریم آقای عامریان که از مدیران خوشنام حوزه بازار سرمایه است در این مسئولیت نیز موفق باشد.

در ادامه، عامریان سرپرست موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد با قدردانی از اعتماد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این صندوق را یک مجموعه ارزشمند با ظرفیت‌های فراوان عنوان و تصریح کرد: زیرساخت‌های مطلوبی در صندوق فراهم شده که با استفاده از آن‌ها می‌توان برنامه‌های مدنظر را اجرا کرد.وی گفت: با توجه به شناختی که از موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد در این مدت پیدا کرده‌ام، عمق مشکلات هم زیاد و نیازمند تحول اساسی در رویکردها و اقدامات است که جز با تلاش همه همکاران و استفاده از تجارب مدیریتی پیشین تحقق نخواهد یافت. عامریان افزود: در راستای اعتلای صندوق و خدمت به بازنشستگان و شکوفایی اقتصاد برنامه‌هایی داریم که با اجرای آن، آینده خوبی در انتظار صندوق خواهد بود.