به گزارش روابطعمومی بانک ملی، محمدرضا حسین زاده، با بیان این که اکنون بسیاری از خدمات بانک ملی با استفاده از ملیکارتهای شخصیسازی شده، تجاریکارت و ملیکارت ارزی ارائه میشود، اظهار کرد: توریستکارت، ملیکارت خانواده، هدیهکارت، کارت جوانان هلالاحمر، کارت اعتباری، پیوندکارت، بنکارت، کارت پرداخت تسهیلات و کارت مجازی در واحدهای حقیقی و مجازی بانک ملی قابل دریافت است. به گفته او، دارندگان انواع کارتهای بانک ملی میتوانند از خدمات و تجهیزات متنوع خودبانک، خوددریافت، کیوسک، کشلس، پایانههای اینترنتی و فروشگاهی و اپلیکیشنها و…مستقر در شعب بانک و یا بر بستر اینترنت استفاده کنند.