کد خبر : 90334 تاریخ : ۱۴۰۰ يکشنبه ۴ مهر
نشان هتل‌های فرودگاهی امام خمینی(ره) به “رکسان” تغییر کرد اقتصاد میهن: مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات گفت: با هدف بومی‌سازی و انطباق خدمات هتل‌های فرودگاهی امام خمینی با میهمان نوازی ایرانی و عدم وابستگی به یک برند خارجی، نشان هتل‌های فرودگاهی امام‌خمینی(ره) به "رکسان" (REXAN) تغییر کرد.
نشان هتل‌های فرودگاهی امام خمینی(ره) به “رکسان” تغییر کرد

به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، سمانه یوسفی افزود: ایده تغییر برند هتل های فرودگاهی از نشان بین‌المللی اکور به یک برند ایرانی از ابتدای آغاز به کار این هتل مطرح بوده، اما به صورت عملیاتی از سال ۹۸ پس از طراحی هویت برند ایرانی رکسان و اتمام طراحی اجزای دیگر برند، کار برای پیاده‌سازی و انطباق استانداردهای برند دو هتل فرودگاهی از ابتدای سال ۱۴۰۰ آغاز شد.
یوسفی با بیان اینکه طراحی یک برند هتلی نیازمند مطالعه دقیق برندهای مشابه خارجی است، ادامه داد: بهره‌گیری از استانداردهای جهانی و بومی‌سازی آن همراه با مطالعات صورت گرفته بروی دیگر گروه‌های هتلی معروف دنیا به عنوان مرجعی قوی در طراحی نشان “رکسان” به عنوان زیرمجموعه هتل‌های “سمگا” مورد نظر قرار گرفته است.
وی گفت: هتل‌های فرودگاهی در همه جای دنیا هتل‌هایی با سرویسی بدون انعطاف، مختصر و سریع مخصوص مسافرانی است که پرواز آنها دچار تاخیر و کنسلی شده و یا به دلایلی اعم از دوری محل اسکان آنها از فرودگاه محل پروازشان، بهترین گزینه برای اقامت‌های کوتاه مدت قبل یا بعد از پرواز است.
یوسفی افزود: اما درهتل‌های فرودگاهی رکسان با توجه به اصل میهمان نوازی ایرانی و در نظر گرفتن این نکته که هتل‌های فرودگاهی رکسان به دلیل محل قرارگیری اولین امکان اقامتی برای مسافران در درگاه ورودی و خروجی کشور است، خدمات دیگری نیز برای گذراندن زمانی به مراتب بیشتر برای انواع گردشگران ورودی اعم از گردشگران سلامت، تیم‌های ورزشی و حتی کمپ‌های آموزشی و… درنظر گرفته شده است. شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات وابسته به شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) از زیرمجموعه‌های گروه مالی گردشگری است.