کد خبر : 88317 تاریخ : ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۷ خرداد
کی‌روش – برانکو؛ همدستی دو دشمن این بار علیه فوتبال ایران! اقتصاد میهن: رسانه‌های عراقی از مذاکره فدراسیون فوتبال این کشور با کارلوس کی‌روش خبر داده‌اند.
کی‌روش – برانکو؛ همدستی دو دشمن این بار علیه فوتبال ایران!

به گزارش بغداد الیوم، شکست تیم ملی فوتبال عراق برابر ایران باعث شد تا همه چیز بر علیه کاتانچ شود. رسانه‌ها و کارشناسان ورزشی در عراق از عملکرد کاتانچ در تیم راضی نیستند و خواستار اخراج این مربی اسلوونیایی شدهاند.روزنامه بغداد الیوم هم از احتمال زیاد اخراج کاتانچ سخن به میان آورد و تاکید کرد که کارلوس کی‌روش سرمربی سابق ایران جدی ترین گزینه فدراسیون فوتبال برای جایگزینی کاتانچ است.

بغداد الیوم نوشت: وزیر ورزش و جوانان قصد دارد که مربی بزرگی را برای هدایت تیم در دور بعد انتخابی جام جهانی انتخاب کند. بعضی از منابع در گفت و گویی که با ما داشتند اعلام کردند که کارلوس کی‌روش نزدیک ترین گزینه برای هدایت تیم است.

با توجه به اینکه عمان و عراق در دور بعدی رقابت های مقدماتی جام جهانی ممکن است در گروه ایران قرار بگیرند، دو مربی ای که پیش از این ۳ بار ایران را به جام جهانی برده اند این بار ماموریت اصلی شان جلوگیری از صعود ایران خواهد بود.اتفاقی جالب توجه که بستگی به تصمیم کی روش و البته قرعه ایران خواهد داشت.