کد خبر : 87193 تاریخ : ۱۴۰۰ سه شنبه ۱۷ فروردين
اعطای گواهینامۀ ISO 9001:2015 برای مدیریت تمامی فرایندها به ایرانسل اقتصاد میهن: ایرانسل موفق به دریافت گواهینامۀ استاندارد بین‌المللی ISO 9001:2015 برای استقرار نظام مدیریت کیفیت در تمامی فرایندهای خود، از شرکت INTERCERT Group of MTIC شد.
اعطای گواهینامۀ ISO 9001:2015 برای مدیریت تمامی فرایندها به ایرانسل

استاندارد بین‌المللی ISO 9001 که با هدف افزایش توان سیستم‌های مدیریت كیفیت (QMS)  طراحی شده است، یکی از استانداردهای مطرح در کسب‌وکارهای پیشرو به شمار می‌رود و پروژه استقرار نظام مدیریت کیفیت در تمامی فرایندهای ایرانسل بر اساس استاندارد فوق، در راستای نیل به چشم‌انداز ترسیم شده و در مسیر بهبود خدمات ارائه شده به مشترکان اجرا شده است.
ایرانسل پیش از این نیز در سال 1397، موفق به دریافت گواهی‌نامۀ‌ بین‌المللی سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد بین‌المللی ISO 9001:2015 در زمینۀ فرایندهای فروش و خدمات پس از فروش خود با تأییدیۀ شرکت توف نورد (TÜV NORD GROUP) و نیز گواهی‌نامه‌های بین‌المللی استانداردهای ISO10002:2014 در زمینۀ «مدیریت شکایات مشتریان» و ISO10004:2012 در حوزۀ «سنجش و پایش میزان رضایتمندی مشتری از خدمات پس از فروش» (بستۀ استانداردهای مشتری‌مداری) از شرکت TÜV InterCert GmbH شده بود.