کد خبر : 87017 تاریخ : ۱۴۰۲ سه شنبه ۲۲ اسفند
جایزه نوآوری برتر ایرانی برای «یلونام» ایرانسل اقتصاد میهن: محصول «یلونام» ایرانسل، اولین سامانه یکپارچه احراز هویت و امضای دیجیتال، «جایزه نوآوری برتر ایرانی» در سال ۱۴۰۲ را از هشتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی، دریافت کرد.
جایزه نوآوری برتر ایرانی برای «یلونام» ایرانسل

به گزارش اقتصاد میهن از روابط عمومی ایرانسل، در مراسم اختتامیه هشتمین جایزه نوآوری برتر ایرانی، که به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف، برگزارشد، از برگزیدگان هشتمین جایزه نوآوری برتر ایرانی، تقدیر شد. در این مراسم، لوح زرین و گواهینامه «نوآوری محصول برتر ایرانی» در سال ۱۴۰۲، به محصول یلونام ایرانسل که اولین سامانه یکپارچه  ارائه خدمات احراز هویت و امضای دیجیتال است، تعلق گرفت. با استفاده از این سامانه، نیاز به طی فرآیندهای جداگانه ثبت‌نام و احراز هویت در پلتفرم‌های مختلف و مراجعه حضوری برای احراز هویت، برطرف شده و ارائه‌دهندگان خدمات دیجیتال می‌توانند تجربه کاربری بهتری را برای مشتریان خود رقم زده و در توسعه نرم‌افزار و سخت‌افزار مورد نیاز، صرفه‌جویی کنند. همچنین یلونام، با کمک مجموعه‌ ویژگی‌های منحصربه‌فرد هر کاربر، با استفاده از هوش مصنوعی، امکان ثبت‌نام، احراز هویت امن، مدیریت حساب‌های کاربری و دریافت گواهی معتبر امضای دیجیتال را برای تمامی افراد و کسب‌وکارها، با بالاترین سطح امنیتی و به صورت آنلاین، فراهم می‌کند.

جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی، با هدف شناسایی، ارزیابی و تعیین برترین نوآوری‌های شرکت‌های ایرانی و ارائه محصولات و خدمات جدید به مصرف کنندگان، به همت مرکز نوآوری شریف برگزار می‌شود. از دیگر اهداف این جشنواره، شناسایی، انتخاب ، ممیزی و احراز برترین ایده‌های نوآورانه شرکت‌های بزرگ ایرانی در چهار بخش نوآوری در محصول، نوآوری در خدمت، نوآوری در فرآیند و نوآوری در کسب و کار است که ایرانسل با محصول یلونام، لوح زرین و گواهینامه «نوآوری محصول برتر ایرانی» در سال ۱۴۰۲ را به دست آورد.در جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی در سال ۱۴۰۲، محصولات بیش از ۱۳۰ شرکت بزرگ در صنایع مختلف از جمله نفت، گاز و پتروشیمی، ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، صنایع غذایی، ماشین آلات و تجهیزات، صنایع معدنی، مواد شیمیایی، فولاد، بانک، بورس و بیمه، خودروسازی و… توسط کمیته ارزیابی (مبتنی بر مدل مرجع نوآوری ایرانی) مورد بررسی قرار گرفته و محصول یلونام ایرانسل، به عنوان تنها محصول نوآور برتر ایرانی در حوزه ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت.