به گزارش روابط عمومی بانک مهر ایران، بانکداری الکترونیکی به یکي از الزامات زندگي در عصر فناوري اطلاعات تبديل شده است. امروزه در دنيا و در عصر دولت الكترونيكي تقريباً تمامي امور مالي مردم به صورت اينترنتي انجام مي شود و ديگر نيازي به مراجعه حضوري به بانك يا سازمان مالي براي افتتاح حساب و برخورداري از خدمات بانكي و مالي نيست.
در ایران نیز با گسترش بانکداری الکترونیکي سعي شده انجام امور مالي و بانکي بر بستر اينترنت از طريق وب و موبايل امكانپذير شود. در همين راستا بانك مهر ايران در اقدامي نوآورانه شرايط افتتاح حساب بانكي بدون نياز به حضور فيزيكي مشتري به شعب بانك را فراهم كرده است. اين اقدام در شرايط فعلي كه كشورمان مانند تمامي كشورهاي دنيا با ويروس كرونا دست و پنجه نرم ميكند، از اهميت ويژه اي برخوردار است. به عبارت ديگر ميتوان گفت اين اقدام بانك مهر ايران جدا از خدمات مربوط به بانكداري الكترونيكي از قبيل صرفهجويي در زمان و هزينه مشتريان، ارايه سرويس به مشترياني كه در مناطق محروم بوده و دسترسي آسان به شعب بانك ندارند و راحتي بيشتر در استفاده از امكانات بانكي براي افراد ناتوان، سهم بسزايي در حفظ سلامتي مردم نيز خواهد داشت.
این خدمت، امکان افتتاح انواع حسابهای قرضالحسنه و جاری با قابلیت پيگيري وضعيت سپرده سفارش شده به مشتري ارائه ميدهد و اين توانايي را براي مشتريان ايجاد ميکند که بدون نياز به مراجعه به شعب بانک، كارت الكترونيكي شتابي خود را دريافت كنند.
.