به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، در پی تاکیدات دکتر رضایی مدیرعامل بیمه ایران مبنی بر بهینه و متوازن سازی پرتفوی و افزایش سهم بیمه های زندگی، درطرح مزبورکه مشتمل برشش دوره تخصصی است نمایندگان همزمان با گذراندن دوره ها، از نظر شاخصهای فنی و عملکردی نیز مورد ارزیابی قرارگرفته و در مرحله آخرحدود 200 نفر ازشرکت کنندگان به عنوان ستارگان فروش بیمه های زندگی انتخاب، تشویق و تحت حمایت ویژه قرارخواهند گرفت.
نخستین جلسه آموزشی این طرح با حضور مدیران آموزش، امور نمایندگان، مرکز علمی کاربردی بیمه ایران و همکاران مجتمع تخصصی بیمه های زندگی با تدریس دکتر محمدی از اساتید صاحب نظر بازاریابی و فروش درمحل مجتمع تخصصی بیمه های زندگی برگزار شد و مورد استقبال شرکت کنندگان قرارگرفت.دوره های آتی نیز بتدریج درکل کشور اجرایی خواهد شد.