کد خبر : 104696 تاریخ : ۱۴۰۴ يکشنبه ۱۶ تير
گسترش فعالیت مرکز ارتباط با مشتریان بیمه پارسیان اقتصاد میهن: شرکت بیمه پارسیان در راستای ارتقای خدمات و جلب رضایت مشتریان، ساعات پاسخگویی مرکز ارتباط با مشتریان خود را افزایش داد.
گسترش فعالیت مرکز ارتباط با مشتریان بیمه پارسیان

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن، از این پس بیمه گزاران و مشتریان می توانند بعد از پایان زمان کاری، تا ساعت ۱۹ با مرکز ارتباط با مشتریان بیمه پارسیان به شماره ۸۲۵۹-۰۲۱ داخلی یک، ارتباط برقرار کنند و از خدمات مشاوره و پشتیبانی کارشناسان این شرکت بهره‌مند شوند.همچنین تماس های دریافتی پس از ساعت اعلام شده به صندوق صوتی منتقل و در اولین فرصت توسط کارشناسان بررسی و پاسخ داده خواهد شد. این اقدام با هدف بهبود دسترسی و ارایه خدمات بهتر به بیمه گزاران صورت گرفته است.