به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از روابط عمومی بیمه پاسارگاد، به همت مدیریت عمر و تامین آتیه مقاله تهیه شده با عنوان “تاثیر بازاریابی تجربی وکیفیت خدمات در ایجاد رضایت مشتری برای افزایش وفاداری مشتریان درشرکت بیمه پاسارگاد” در سی و یکمین همایش ملی بیمه و توسعه پس از طی مراحل داوری علمی به عنوان مقاله پوستر پذیرش ودر کتاب چکیده مقالات و مجموعه مقالات به چاپ رسید. همچنین ایده همکار این مدیریت نیز با عنوان”بیمه نامه مراقبت” به عنوان ایده برتر موفق به دریافت لوح وتندیس همایش شده است.