کد خبر : 102437 تاریخ : ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ آذر
درخشش علمی همکاران بیمه پاسارگاد در همایش ملی بیمه و توسعه اقتصاد میهن: مقاله «تاثیر بازاریابی تجربی و کیفیت خدمات در ایجاد رضایت مشتری برای افزایش وفاداری مشتریان در شرکت بیمه پاسارگاد» با تلاش همکاران بیمه پاسارگاد در همایش ملی بیمه و توسعه موفق به دریافت لوح و تندیش جشنواره شد.
درخشش علمی همکاران بیمه پاسارگاد در همایش ملی بیمه و توسعه

به گزارش  پایگاه خبری اقتصاد میهن از روابط عمومی بیمه پاسارگاد، به همت مدیریت عمر و تامین آتیه مقاله تهیه شده با عنوان “تاثیر بازاریابی تجربی وکیفیت خدمات در ایجاد رضایت مشتری برای افزایش وفاداری مشتریان درشرکت بیمه پاسارگاد” در سی و یکمین همایش ملی بیمه و توسعه پس از طی مراحل داوری علمی به عنوان مقاله پوستر پذیرش ودر کتاب چکیده مقالات و مجموعه مقالات به چاپ رسید. همچنین ایده همکار این مدیریت نیز با عنوان”بیمه نامه مراقبت” به عنوان ایده برتر موفق به دریافت لوح وتندیس همایش شده است.