به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از روابطعمومی بانکآینده؛ دکتر بنائیان از چشمانداز بانکآینده در مسیر تحول دیجیتال و همچنین ارتقای تجربه مشتریان سخن گفتند و اظهار داشتند: رونمایی از خدمت جدید همراهکارت و باشگاه مشتریان همراهکارت، بخشی از راهبردهای بانکآینده برای توسعه خدمات هوشمند و ایجاد تحول در تعاملات بانکی است.ایشان افزودند؛ هدف ما ارائه تجربهای متمایز، سریع و ساده برای مشتریان، همگام با استانداردهای روز دنیا است و همراهکارت به عنوان نرمافزاری پیشرو در پرداختهای دیجیتال قابلیتهایی همچون مدیریت مالی، انتقالوجه سریع و پرداختهای هوشمند را برای کاربران فراهم میکند و سرویس باشگاه مشتریان همراه کارت نیز با ارائه خدمات ویژه و مزایای اختصاصی، گامی نوین در تقویت ارتباطات بین بانک و مشتریان برداشته است.شایان ذکر است رونمایی از این محصولات با حضور نخبگان در حوزه فنآوری و مدیران بانکی برگزارشد و مورد استقبال گسترده شرکتکنندگان در این رویداد قرار گرفت.