کد خبر : 101905 تاریخ : ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۰ مهر
مدیرعامل بیمه کوثر در همایش مدیریت ریسک و بیمه عنوان کرد شبکه فروش، حلقه مهم زنجیره ارزش آفرینی صنعت بیمه اقتصاد میهن: یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با عنوان شبکه فروش؛ چالش‌ها و راهکارها، به همت بیمه کوثر برگزار شد.
شبکه فروش، حلقه مهم زنجیره ارزش آفرینی صنعت بیمه

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن، خانواده بیمه کوثر همزمان با ایام گرامی‌داشت سالروز تأسیس شرکت، در همایش مدیریت ریسک و بیمه در سالن همایش‌های کتابخانه ملی میزبان مدیران، همکاران، پژوهشگران، نمایندگان و کارگزاران‌ صنعت بیمه بود.دکتر آقادادی مدیر عامل این شرکت با اعلام خیرمقدم خدمت مدعوین، حاضران و تمام افرادی که از سراسر کشور به‌صورت برخط شاهد برگزاری این همایش بودند، بیان داشت: مفتخرم به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ بیمه کوثر به تمام عزیزان، نخبگان و خبرگان صنعت بیمه که به بهانه برگزاری یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه در کنار هم جمع شده‌ایم خوشامد و خیر مقدم بگویم.وی در ادامه افزود: این همایش فضا و فرصتی است تا یک گفت‌وگوی نظام‌مند و یک گفتمان سازی ارزشمند بین بازیگران مختلف فعال در صنعت بیمه شکل بگیرد. ایشان عنوان کرد: در هر دوره همایش سعی شده بنابر دغدغه‌های روز صنعت بیمه و با مشخص نمودن محورهای مرتبط با آن به مسائل و چالش‌های مختلف در صنعت بیمه بپردازیم. از همین رو امسال به موضوع مهم نقش شبکه فروش بعنوان حلقه مهم زنجیره ارزش آفرینی و چالش‌های آن از جمله نقش و تاثیر تحول دیجیتال بر شبکه فروش، پشتیبانی شرکت بیمه از شبکه فروش، آموزش و توانمندسازی نمایندگان و نقش آنها در خط مقدم بازار فروش پرداخته شود و امید است شرکت‌های بیمه در کنار هم برای حل این مسائل و ارائه راهکارها کوشا و ثابت قدم باشند.دکتر جافری دبیر اجرایی همایش و مدیر سیستم‌ها و نوآوری بیمه کوثر نیز در سخنان خود در رابطه با روند برگزاری این همایش بیان کرد: بیمه کوثر در راستای حضور فعال و اثرگذار در صنعت بیمه و به‌منظور گسترش روحیه پژوهش محوری، بیش از یک دهه اقدام به برگزاری همایش مدیریت ریسک و بیمه نموده‌ است. ما در برگزاری این همایش تلاش کردیم با همکاری پژوهشکده بیمه و فراخوان مقالات در محورهای موضوعی همایش به ترویج امر پژوهش و افزایش دانش عمومی کشور در این زمینه کمک کنیم.