به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از روابط عمومی بیمه پاسارگاد؛ عضو هیئت مدیره و سرپرست معاونت توسعه بازار و منابع انسانی دراین جلسه با اشاره به اهمیت مدیریت دانش در پیشبرد اهداف توسعه ای در صنعت بیمه گفت: بر اساس آمار موجود ارزش حق بیمه تولیدی در کشور با شیب مطلوبی رشد داشته است. اما این رشد عمدتا ناشی از تورم است که راضی کننده نیست. بنابراین باید با بهره گیری از مدیریت دانشی خلا های موجود در امر افزایش ضریب نفوذ بیمه را شناسایی و تکمیل کنیم.
حمید احمدزاده افزود: در بیمه پاسارگاد با طراحی بیمه های خرد و ایجاد زیر ساخت های لازم، بیمه عمر و تامین آتیه مورد اقبال اقشار جامعه قرار گرفت. اکنون ۸ میلیون بیمه گزار، در حدود ۱۰ درصد از جامعه تحت پوشش بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد قرار دارند. اما در شرایط کنونی باید بتوانیم با استفاده از راهبردهای مدیریت دانش ، عوامل و ابزار موجود و بهره گیری از تجربه مدیران مجرب در کنار سرمایه های انسانی جوان ترکیبی بهینه برای پیشبرد اهداف توسعه ای سازمان فراهم کنیم.در خلال جلسه ارزیابان جایزه مدیریت دانشی ضمن تبیین رئوس مورد ارزیابی نکات راهبردی در خصوص استقرار مدیریت دانشی با رویکرد نوآوری و پایداری سازمانی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.گفتنی است: با توجه به اهمیت پیاده سازی اصول مدیریت دانشی در بیمه پاسارگاد مدیریت سرمایه انسانی هر ساله تلاش کرده است تا اقدامات لازم در خصوص پیاده سازی استاندارد های مدیریت دانشی را پس از گذراندن دوره های تخصصی و با همکاری سایر مدیریتها اجرایی نموده و راهبردهای مورد تایید ارزیابان جایزه مدیریت دانشی را در شرکت اجرا و در هر دوره در قالب اظهارنامه ای تهیه، تنظیم و ارائه نماید.بیمه پاسارگاد از سال ۱۳۹۷ همواره موفق به کسب جایزه بین المللی مدیریت دانشی شده است.