کد خبر : 101308 تاریخ : ۱۴۰۳ شنبه ۲۷ مرداد
فراخوان یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه شرکت بیمه کوثر اقتصاد میهن: بیمه کوثر یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه را با موضوع شبکه فروش (چالش ها و راهکارها)، در 9 محور برگزار می‌کند.
فراخوان یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه شرکت بیمه کوثر

به گزارش اقتصاد میهن از روابط عمومی بیمه کوثر، دبیر همایش مدریت ریسک و بیمه در این راستا گفت: از آنجا که رفتار بیمه‎گران و فعالان صنعت بیمه به خصوص شبکه فروش، در شناساندن و به باور رساندن مشتریان در خصوص مزایای بیمه‌ و ارتقاء فرهنگ بیمه‌ای در میان آحاد جامعه بسیار تاثیرگذار است، می تواند سبب رشد ضریب نفوذ بیمه گردد. از همین روی شورای سیاست‌گذاری همایش موضوع “شبکه فروش (چالش‌ها و راهکارها)” را از میان موارد پیشنهادی توسط صاحب‌نظران برای یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه برگزید.

زهرا جافری از تصویب نه محور برای همایش سال جاری خبر داد و گفت: این محورها با عناوین «بازتعریف نقش شبکه فروش بیمه در راستای تحول دیجیتال؛ چالش‌ها و راهکارها»، «تغییرات و چالش‌های آینده شبکه فروش در صنعت بیمه»، «ارتقاء مهارت‌ها و توانمندسازی شبکه فروش در صنعت بیمه»، «راهکارهای حذف رقابت ناسالم جهت صیانت از حقوق شبکه فروش در صنعت بیمه»، «مدل‌های رتبه‎بندی شبکه فروش در صنعت بیمه »، «ساختار شبکه فروش و تاثیر آن بر عملکرد»، «نوآوری و تنوع بخشی در کانال‎های توزیع صنعت بیمه»، « تاثیر اقتصاد بر شبکه فروش صنعت بیمه »، «نقش استراتژی‌های بازاریابی در بهبود و توسعه شبکه فروش»،  پیرامون مسایل ناظر بر شبکه فروش و چالش‌ها و راهکارهایی که این بخش از صنعت بیمه  با آن مواجه است، طراحی و پیشنهاد شده است. در این راستا فعالان سایر صنایع و بخش‌ های خدماتی نیز می‌توانند تجربیات خود را در موضوعات مرتبط با صنعت بیمه کشور به اشتراک بگذارند.وی در پایان ضمن دعوت از همه اندیشمندان، علاقه‌مندان و فرهیختگان کشور به ویژه فعالان عرصه بیمه برای مشارکت در این همایش تصریح کرد: آثار و مقالاتی که تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ از طریق تارنمای همایش RMI.kins.ir دریافت شود، پس از بررسی و ارزیابی هیات‌ داوران در سه بخش مقالات برتر، صرفاً چاپ و مقالات پوستری انتخاب می‌شوند. مقالات برگزیده همچون سنوات گذشته، علاوه بر اهدای جوایز ارزنده به نویسندگان مقالات برتر، در کتاب مجموعه مقالات همایش چاپ خواهند شد.