به گزارش اقتصاد میهن روابط عمومی شهرداری منطقه۲ ، علی طهماسبی گفت: مدیریت شهری پایتخت به عنوان یکی از بزرگترین سازمانهای اجتماعی هنگامی میتواند از کارایی و بهرهوری بیشتری برخوردار باشد که مشارکت واعتماد شهروندان را به عنوان سرمایه اجتماعی و معنوی کسب کند و از آن در مسیر اهداف سازمانی و توسعه شهری استفاده نماید .وی اطلاع رسانی و آگاه سازی را لازمه اعتماد و مشارکت برشمرد و گفت: در همین راستا روابط عمومی منطقه با اجرای کمپین گزارش به مردم تلاش دارد تا گزارش هایی از اقدامات و فعالیت های شاخص شهرداری را در قالب های متنوع رسانه ای، با بهره گیری از ابزارهای نوین اطلاع رسانی و تبلیغاتی مختلف به شهروندان ارائه کند.مدیر روابط عمومی منطقه۲ افزود: در این کمپین موضوعات و اقدامات مهم اجرایی در سطح محلات ۲۱گانه به صورت اکران عمومی در سطح شهر و انتشار در فضای مجازی اطلاع رسانی می شود.