۱۴۰۲ سه شنبه ۲۲ اسفند چاپ

دستفروشان منطقه۲ ، صاحب بازارچه شدند

دستفروشان منطقه۲ ، صاحب بازارچه شدند

اقتصاد میهن: شهردار منطقه ۲تهران گفت: طرح ساماندهی دستفروشان با هدف رعایت حق.وق شهروندان وجلوگیری از مراحمت های ناشی از سدمعبر با هماهنگی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از روابط عمومی ، مهدی صالحی در تشریح برنامه مدیریت شهری برای ساماندهی دستفروشان در روزهای پایانی سال ، اظهار کرد: پدیده دستفروشی و بساط‌گستری در حاشیه خیابان‌ها، یکی از موضوعاتی است که علاوه بر ایجاد مزاحمت برای ساکنان محله، مشکلات ترافیکی را ایجاد می‌کرد اما با توجه به مشکلات اقتصادی، نیاز بود که ضمن رعایت حقوق شهروندان از فروشندگان هم حمایت شود.وی افزود: : بدین منظور با هماهنگی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهری، با برپایی بازارچه واختصاص فضا، تلاش داریم فرصت اشتغال با رعایت ملاحظات اجتماعی و حفظ کرامت آنها فراهم شود.وی افزود: این بازارچه با سازه های فلزی سبک و ظاهر زیبا در بلوار شهدای صادقیه جنوبی برپا شد تا ضمن هدایت دستفروشان محور ستارخان به محل مورد اشاره ،شاهد ایجاد سد معبر و گره ترافیکی در خیابان ستارخان نباشیم.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها