۱۴۰۲ شنبه ۱۲ اسفند چاپ

کارت قرمز رییس فیفا به کارت آبی!

کارت قرمز رییس فیفا به کارت آبی!

اقتصاد میهن: جیانی اینفانتینو، رییس فیفا، اعلام کرد که خبری از کارت آبی در سطح حرفه‌ای فوتبال نخواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن ، بسیاری از رسانه های ورزشی در سرتاسر دنیا در روزهای اخیر از احتمال معرفی کارت آبی در فصل جدید رقابت‌های فوتبال در سطح ملی و باشگاهی خبر داده بودند.گفته شده بود که داورها با استفاده از کارت آبی می‌توانند بازیکنانی که به آنها اعتراض می‌کنند یا خطایی مرتکب شده‌اند که در حد اخراج نیست اما نیاز به تنبیه دارد را جریمه کنند و این بازیکن باید ۱۰ دقیقه از زمین بیرون برود.

این موضوع جنجالی زیادی به همراه داشت و در همین مدت کوتاهی که از انتشار این خبر گذشته بود، موافقان و مخالفان بسیاری پیدا کرده بود اما حالا رییس فیفا اعلام کرده است که استفاده از این کارت به هیچ وجه در برنامه‌های آنها قرار ندارد. اینفانتینو در گفت و گو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:« کارت آبی؟ نه، هیچ کارت آبی‌ای قرار نیست در سطح حرفه‌ای و اول فوتبال مورد استفاده قرار بگیرد. اگر دنبال تیتر هستید بنویسید کارت قرمز به کارت آبی! ما باید درباره چنین مسائلی جدی باشیم».

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها