۱۴۰۲ چهارشنبه ۹ اسفند چاپ

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی: عیدی بازنشستگان، نهم اسفند پرداخت می‌شود

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی: عیدی بازنشستگان، نهم اسفند پرداخت می‌شود

اقتصاد میهن: مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان در روز نهم اسفند ماه ( امروز) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از روابط عمومی، میرهاشم موسوی گفت: با تأمین منابع موردنیاز، عیدی همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران عزیز تأمین‌اجتماعی که تعداد آنان بالغ بر ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر است، روز نهم اسفند به حساب آنان واریز خواهد شد.وی افزود: طبق تصمیم هیئت‌وزیران که قبلاً اعلام شده است، مبلغ عیدی سال جاری بازنشستگان ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که به این مبلغ ۷۰۰ هزار تومان حق عائله‌مندی و به ازای هر فرزند تحت تکفل ۳۰۰ هزار تومان اضافه خواهد شد. مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین گفت: برای پرداخت عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار موردنیاز بود که بحمدالله تأمین شده است و با تأمین این اعتبار، عیدی همه بازنشستگان را فردا نهم اسفند واریز خواهیم کرد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها