۱۴۰۲ يکشنبه ۶ اسفند چاپ

امکان پرداخت تسهیلات در بانک مسکن با سفته الکترونیکی

امکان پرداخت تسهیلات در بانک مسکن با سفته الکترونیکی

اقتصاد میهن: با هدف توسعه خدمات الکترونیکی و پیشبرد طرح توسعه و تحول دیجیتال در بانک مسکن، پرداخت تسهیلات با استفاده از صدور سفته الکترونیکی امکان‌پذیر شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از هیبنا؛ مشتریان بانک مسکن که قصد دریافت تسهیلاتی همچون قرض‌الحسنه ازدواج، مرابحه، فرزندآوری و … را دارند می‌توانند از طریق سایت بانک مسکن به آدرس www.bank-maskan.ir و ورود به بخش خدمات الکترونیک، پیشخوان مجازی و انتخاب «سفته الکترونیکی» و یا ورود به پیشخوان مجازی بانک در همراه بانک مسکن و انتخاب «صدور سفته» اقدام کنند.در حال حاضر صدور سفته الکترونیکی توسط اشخاص حقیقی و صرفاً برای ذینفعان حقیقی یا ذینفعی بانک مسکن امکان‌پذیر شده است و متقاضیان دریافت تسهیلات بانک مسکن و ضامنان آن‌ها باید امضای دیجیتال خود را نیز برای استفاده از خدمات سفته الکترونیکی فعال کنند.صرفه‌جویی در زمان و هزینه، دسترسی آسان و ۲۴ ساعته، امنیت بالا و داشتن کد شناسایی مخصوص و منحصر به فرد و برخورداری از امضای دیجیتال از مزایای صدور سفته الکترونیکی بانک مسکن است که جایگزین سفته کاغذی شده است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها