۱۴۰۲ سه شنبه ۱ اسفند چاپ
با کسب بالاترین امتیاز در طول ادوار گذشته؛

فولاد مبارکه برای پنجمین بار موفق به دریافت تندیس زرین تعالی سازمانی شد

فولاد مبارکه برای پنجمین بار موفق به دریافت تندیس زرین تعالی سازمانی شد

اقتصاد میهن: شرکت فولاد مبارکه موفق شد برای پنجمین بار تندیس زرین تعالی سازمانی را دریافت کند. نکته حائز اهمیت این است که این شرکت توانسته است برای اولین بار در کشور از سطح ۷۰۰ امتیاز برای دریافت این جایزه عبور کند.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن  ، پیشینه مدل تعالی سازمانی در ایران به سال ۱۳۸۲ بازمی‌گردد و امسال ۲۱ دوره از برگزاری جایزه ملی تعالی سازمانی می‌گذرد.فولاد مبارکه در ۱۴ دوره این جایزه شرکت کرده است. این شرکت در سال ۱۳۹۱ برای نخستین بار موفق به کسب تندیس زرّین در دهمین دوره جایزه ملّی تعالی سازمانی شد و پس از آن نیز در سال‌های ۱۳۹۳، ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ تندیس زرّین این رویداد را از آنِ خود کرد و در سال جاری برای ۵ امین بار موفق به دریافت تندیس زرین گردید و به عنوان اولین شرکت موفق به عبور از سطح ۷۰۰ امتیاز شده است. این در حالی است که هیچ شرکتی در طول ادوار گذشته موفق به دریافت این امتیاز نشده و شرکت‌های دریافت‌کننده تندیس زرّین نیز همواره در بازه‌های ابتدایی این رتبه‌بندی (یعنی امتیازهایی بین ۶۵۱ تا زیر ۷۰۰) قرار داشته‌اند.

این جایزه در ۳ سطح «تعهد به تعالی»، «تقدیرنامه» و «تندیس» (بلورین، سیمین و زرّین) به شرکت کنندگان اعطا می‌گردد، به طوری که شرکت‌هایی که امتیازشان بین صفر تا ۲۵۰ است در سطح تعهد به تعالی قرار می‌گیرند، شرکت‌هایی که امتیازشان بین ۲۵۱ تا ۴۵۰ می‌شود، در گروه دریافت‌کنندگان تقدیرنامه (که در بازه‌های ۵۰ امتیازی از یک ستاره تا ۴ ستاره دسته بندی می‌شوند) قرار خواهند گرفت و شرکت‌هایی که موفق به دریافت امتیاز از ۴۵۱ تا ۵۵۰ می‌شوند، تندیس بلورین، امتیاز بین ۵۵۱ تا ۶۵۰ تندیس سیمین و شرکت‌هایی که موفق به دریافت امتیاز بالاتر ۶۵۱ می‌گردند تندیس زرّین دریافت خواهند بود.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها