به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از روابط عمومی بیمه میهن، دکتر علی استاد هاشمی با اعلام این مطلب افزود: شرکت های بیمه با تکیه بر اصل مشتری مداری به گونه ای رفتار کنند که همواره اعتماد مخاطبان را به عنوان سرمایه اصلی در اختیار داشته باشند.استاد هاشمی با بیان این نکته که صنعت بیمه مانند صنایع دیگر از شیوه های سنتی عبور کرده و به عرصه های مدرن و پسامدرن گام نهاده، تصریح کرد: در فضای رقابتی امروز، شرکت هایی با پشتوانه فناوری اطلاعات و ابزار روز ارتباطات، سهم قابل قبولی از بازار را به خود اختصاص خواهند داد.وی با اعلام حمایت همه جانبه نهاد ناظر از ابزارهای نوآورانه و اشاره به «اپلیکیشن آساتو» بیمه میهن گفت: داده کاوی و شفافیت اطلاعات باید از ارکان اساسی شرکت های بیمه باشد و همین شفاف سازی ها ضریب اعتماد مخاطبان صنعت بیمه را به شکل محسوسی افزایش خواهد داد.
در ادامه این مراسم مدیرعامل بیمه میهن اعلام کرد که این شرکت با عبور از موانع و مشکلات زیرساختی و مالی سنوات گذشته، امسال توانست سطح توانگری مالی خود را از سطح ۴به ۱ برساند.سید هادی شیخ الاسلامی افزود: بیمه میهن در راستای فعالیت های فناورانه و نوآورانه خود اقدام به ری برندیگ کرد و با رویکرد سازمانی خویش با نگاه مبتنی بر تکنولوژی های نوین توانست جهش قابل توجهی در حوزه فن آوری اطلاعات را رقم بزند که نمونه بارز آن بیمه زائرین اربعین بود.شیخ الاسلامی از اصلاح و ایجاد بستر سخت افزاری_ نرم افزاری شرکت به عنوان یکی دیگر از اقدامات نوین این شرکت یاد کرد و گفت: تلاش های همکاران من در بیمه میهن در این حوزه، منتج به تولید برنامه کاربردی و جامعی با نام تجاری “آساتو” شد که در پانزدهمین سالروز تاسیس بیمه میهن با حضور رئیس کل بیمه مرکزی رونمایی شد.
مدیرعامل بیمه میهن تصریح کرد:این سوپراپلیکیشن در حوزه های بانکی ، مالی،بورس ،بیمه و خدمات شهروندی یاری رسان هم میهنان گرامی خواهد بود.در این نشست علاوه بر اپلیکیشن آساتو از سایت جدید شرکت نیز که حاصل زحمات تیم فنی و متخصصین فناوری اطلاعات مجموعه بیمه میهن بود، پرده برداری شد. وی در پایان ضمن آرزوی نیک برای شرکت های همکار بیمه خاطرنشان کرد: امیدوارم شرکت بیمه میهن بتواند در حوزه ها و صنایع دیگر کشور نیز، درخشان تر از قبل ظاهر شده و باهم شاهد روزهای خوش برای جامعه بیمه ای کشور باشیم