۱۴۰۲ يکشنبه ۱۵ بهمن چاپ

تعداد سایت‌های ۵G ایرانسل به ۸۴۵ رسید

تعداد سایت‌های ۵G ایرانسل به ۸۴۵ رسید

اقتصاد میهن: در روز ۱۲ بهمن، به مناسبت ۴۵ سالگی دهه فجر انقلاب اسلامی، تعداد سایت‌های 5G ایرانسل به ۸۴۵ و تعداد سایت‌های 5G قم به ۱۲ رسید.

به گزارش اقتصاد میهن از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در روز ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ همزمان با فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، تعداد سایت‌های نسل پنج تلفن همراه خود را به ۸۴۵ رساند. ۸۴۵اُمین سایت ۵G ایرانسل در شهر قم قرار دارد و با بهره‌برداری از آن، تعداد سایت‌های نسل پنج تلفن‌همراه ایرانسل در این شهر، به عدد ۱۲ رسید. اولین ارائه دهنده ۵G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، تاکنون تمام استان‌های کشور را به نسل پنج تلفن همراه تجهیز کرده است و این ۸۴۵ سایت، به کاربران این شبکه در سطح شهرهای مختلف، خدمت رسانی می‌کند. بر همین اساس و تا نیمه بهمن ۱۴۰۲، استان‌های تهران با ۲۶۷ سایت، خراسان رضوی با ۱۳۹ سایت و البزر با ۹۹ سایت، سه استان با بیشترین سایت‌ نسل پنج تلفن همراه ایرانسل هستند.

ایرانسل علاوه بر توسعه تعداد سایت‌های نسل پنج تلفن‌همراه در کشور، به تازگی و در دی ماه ۱۴۰۲، با حضور دکتر امیر محمدزاده لاجوردی جانشین وزیر در امور ارتباطات و معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از نسل ۵.۵ شبکه تلفن‌همراه «۵G-Advance» در شبکه ایرانسل رونمایی کرد و با انجام تست سرعت در نسل ۵.۵ تلفن‌همراه و ثبت رکورد ۶.۵ گیگابیت بر ثانیه، باز هم رکورد سرعت اینترنت ایران را شکست.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها