۱۴۰۲ شنبه ۳۰ دي چاپ
در بازدید موثقی نیا از مخزن انتقال آب گل گهر مطرح شد

به ایفای نقش گل‌گهر در رشد اقتصادی کشور امیدوار هستیم

به ایفای نقش گل‌گهر در رشد اقتصادی کشور امیدوار هستیم

اقتصاد میهن: رئیس هیات عامل ایمیدرو از خط و مخزن انتقال آب از خلیج فارس به سیرجان بازدید کرد.

به گزارش اقتصاد میهن از روابط عمومی ایمیدرو، محمد رضا موثقی نیا پس از بازدید از تأسیسات آب واقع در مجتمع گل گهر، ضمن اعلام حمایت ایمیدرو از پروژه های تامین آب معادن و صنایع معدنی، تسهیل شرایط اجرای خطوط انتقال آب از سواحل جنوبی را مورد تاکید قرار داد. معاون وزیر صمت افزود: شرکت گل‌گهر یکی از قطب‌های مهم صنعت و معدن کشور است و لذا باید نقش مهم خود را در جنگ اقتصادی که درگیر آن‌ هستیم، ایفا کند.مهندس موثقی‌نیا با اشاره به رشد قابل توجهی که برای حوزه صنعت و معدن در برنامه پنج ساله هفتم پيش بيني شده، تاکید کرد: مجموعه بزرگی مثل گل‌گهر باید سهم قابل توجهی از این توسعه را به دوش بکشد و به همین دلیل ما توجه خاصی به این مجموعه معدنی و صنعتی داریم و به ایفای نقش مثبت این مجموعه در رشد اقتصادی کشور امیدوار هستیم.

در این برنامه ایمان عتیقی مدیر عامل معدنی و صنعتی گل گهر گزارشی از وضعیت خط، ایستگاه های پمپاژ و انتقال آب به سیرجان تا سرچشمه و اردکان ( چادرملو) در استان یزد ارایه داد و در ادامه خواستار حمایت ایمیدرو برای رفع چالش های موجود شد.وی پس از بازدید از مخزن انتقال آب گل گهر سیرجان، عازم مس سرچشمه شد.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها