۱۴۰۲ شنبه ۳۰ دي چاپ

گام های استوار بانک ملی ایران در مسیر پیاده سازی مدیریت دانش

گام های استوار بانک ملی ایران در مسیر پیاده سازی مدیریت دانش

اقتصاد میهن: صمد عزیز نژاد عضو هیات مدیره بانک ملی ایران به عنوان نماینده بانک گواهی شایستگی در مدیریت دانش را از دبیر دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش دریافت کرد.

به گزارش اقتصاد میهن از روابط عمومی بانک ملی ایران، درپایان دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش  که با حمایت این بانک  و با حضور اساتید و پیشکسوتان علم مدیریت در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، بانک ملی ایران پس از ارائه تجربیات خود در خصوص پیاده سازی مدیریت دانش در این کنفرانس، با رای داوران  گواهینامه شایستگی را دریافت کرد. رئیس اداره کل آموزش بانک در این همایش گفت:بانک ملی ایران نسبت به مدیریت دانش اهتمام جدی دارد و این مقوله با دستور مدیریت ارشد بانک بازطراحی شده و مورد حمایت ویژه قرار گرفته است.

مهدی سوهانیان با ارائه مقاله ای با عنوان ” هوش مصنوعی،مرزی نو در مدیریت دانش” گفت: نظام بانکی کشور پهنه و وسعت زیادی دارد و در چنین پهنه ای،وجود هوش مصنوعی،نه یک اختیار که یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.سوهانیان بیان کرد: نظام بانکی مبتنی بر چهار بخش ارتباط با مشتری،منابع انسانی،مدیریت ریسک و بازاریابی است و در همه این بخش ها هوش مصنوعی می تواند ظرفیت های جدیدی مانند تشخیص تقلب مالی،تجزیه و تحلیل مالی،تسهیل پذیره نویسی، مدیریت آموزش و…را به وجود آورد و موجب ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مشتریان شود.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها