۱۴۰۲ جمعه ۲۲ دي چاپ
در همایش بررسی عملکرد ۹ماهه سال ۱۴۰۲ مطرح شد:

مشتری مداری باید محور همه برنامه ها و محصولات بانک ملی ایران باشد

مشتری مداری باید محور همه برنامه ها و محصولات بانک ملی ایران باشد

اقتصاد میهن: اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران در همایش«بررسی عملکرد ۹ ماهه سال 1402» بر گسترش سهم بازار بانک ملی ایران با استفاده از محصولات جذاب و مورد نیاز مشتریان و همچنین تقویت و گسترش بانکداری غیر حضوری تاکید کردند.

به گزارش  پایگاه خبری اقتصاد میهن از روابط عمومی بانک ملی ایران، رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران در این همایش با اشاره به شرایط سخت کشور از نظر جنگ اقتصادی و سایبری، تاکید کرد: خوشبختانه بانک ملی ایران با تلاش های گسترده ای که توسط بخش فناوری صورت گرفته است، از شرایط بسیار ایمنی در برابر حملات سایبری برخوردار است.عباس شفیعی ادامه داد: تجهیز بخش فناوری بانک در شرایط سخت تحریم با دشواری های فراوانی صورت گرفته است و علی رغم محدودیت ها از زیر ساخت های مناسبی در این بخش برخوردار هستیم.وی با اشاره به برخی قطعی های سیستم در شعبه ها تاکید کرد: دلیل این قطعی ها، تامین ایمنی سیستم ها است و شعب باید با حسن ارتباط و آرامش، مشتریان را در این شرایط، مدیریت کنند.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در همایش«بررسی عملکرد نه ماهه سال ۱۴۰۲» بر ضرورت پایش میدانی حوزه های مختلف تاکید کرد و گفت: این پایش ها، هنگامی که بدون برنامه ریزی قبلی و به صورت دفعی صورت می گیرد، علاوه بر ارائه ارزیابی واقعی به مدیران موجب می شود کارکنان نیز بدون واسطه با آنها صحبت کنند و از این راه ارتباط تنگاتنگی میان صف و ستاد به وجود آید.وی افزود: ما باید حرف و نظر همکاران را بشنویم.

صمد عزیز نژاد تاکید کرد: مشتری محوری تنها رعایت ادب در برابر آنها نیست بلکه به مفهوم آن است که بانک شناخت دقیقی از مشتری داشته باشد و نیازهای او و مصالح و راحتی او، محور همه برنامه ها، محصولات و عملیات هایی باشد که در بانک ملی ایران صورت می گیرد.

استفاده از منابع ارزان قیمت فقط به شرط وفاداری مشتری

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران هم در این همایش با اشاره به ضرورت رعایت منابع و مصارف،گفت:مدیریت نقدینگی در بانک باید بیش از گذشته تقویت شود.در این رابطه برنامه ای بسیار جدی برای مدیریت منابع تهیه شده است که به اجرا گذاشته می شود.صمد عزیز نژاد افزود:بانک ملی ایران باید در جذب منابع با همان حساسیتی که بانک های بورسی برخورد می کنند،وارد عمل شود.وی تاکید کرد: ادارات امور شعب در صورتی اجازه مصارف بیشتر را دارند که منابع بیشتری را برای بانک تامین کرده باشند در غیر این صورت این کار تنها منجر به اضافه برداشت و در کلان موضوع منجر به رشد پایه پولی کشور می شود.

تقویت روند وصول مطالبات معوق بانک ملی ایران

همچنین عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این همایش گفت: در ماه های پیش رو توان بانک ملی ایران برای وصول مطالبات معوق و رفع ناترازی بانک از این ناحیه، تقویت می شود.حسین بهاری با اشاره به استفاده از مجموعه ای در بیرون از بانک برای تقویت روند وصول مطالبات گفت: ادارات امور شعب آمادگی کامل داشته باشند تا با شکل گیری روند جدید، همکاری تنگاتنگی برای حصول اهداف مورد نظر به عمل آورند.بهاری تاکید کرد: امیدوارم با مشوق های در نظر گرفته شده به مناسبت دهه فجر، عقب ماندگی بانک از اهداف در نظر گرفته شده برای فروش اموال و دارایی ها تا پایان سال جبران شود.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها