۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۹ آذر چاپ

هدایای ویژه یلدایی ایرانسل اعلام شد

هدایای ویژه یلدایی ایرانسل اعلام شد

اقتصاد میهن: ایرانسل به مناسبت یلدای ۱۴۰۲، هدایای ویژه خود را اعلام کرد. این هدایا شامل ۴۰ دقیقه مکالمه هدیه پس از ۴ دقیقه مکالمه ایرانسلی و امکان دریافت ۴۰ گیگابایت اینترنت همراه است.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از روابط عمومی ایرانسل، ایرانیان در شب یلدا، طولانی‌ترین شب سال، بر اساس یک سنت تاریخی، گرد هم می‌آیند و از حال هم با خبر می‌شوند تا آغاز نور و گرما و حرکت به سمت بهار را جشن بگیرند. اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، امسال هم مانند سال‌های گذشته، با هدف تسهیل ارتباطات دیجیتال بین خانواده‌ها حتی از فاصله‌های دور، هدایای ویژه‌ای در نظر گرفته است.

۴+۴۰ دقیقه مکالمه ایرانسلی

مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند در روزهای ۳۰ آذر و ۱ دی، پس از ۴ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۴۰ دقیقه بعدی همان مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند. استفاده از این هدیه، با شماره‌گیری کد دستوری #۲*۱*۴۴۴۴* یا از طریق مراجعه به بخش پیشنهادها در سوپر اپلیکیشن ایرانسل من امکان‌پذیر است.این طرح، از بامداد ۳۰ آذر تا ساعت ۲۳:۵۹ اول دی ۱۴۰۲، قابل فعال‌سازی و استفاده است.

شگفت‌انگیز ۴۰ گیگابایتی

علاوه بر هدیه مکالمه، ایرانسل مانند سال‌های قبل، در بخش «تکان شگفت‌انگیز» سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، برای مشترکان خود هدیه ویژه‌ای در نظر گرفته است. در روزهای ۳۰ آذر و اول دی ۱۴۰۲، تکان شگفت‌انگیز ایرانسل‌من، به ۱۴۰۲ کاربر مشترک اینترنت همراه، ۴۰ گیگابایت اینترنت هدیه می‌دهد.تمام مشترکان دائمی و اعتباری می‌توانند از بامداد ۳۰ آذر تا ساعت ۲۳:۵۹ اول دی ۱۴۰۲، با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز در صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من و تکان‌دادن گوشی همراه، شانس خود را برای دریافت بسته هدیه ۴۰ گیگابایتی امتحان کنند. اعتبار این بسته، ۲۴ ساعت پس از زمان فعال‌سازی خواهد بود و هر کاربر فقط یک بار شانس دریافت این هدیه را دارد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها