۱۴۰۲ سه شنبه ۱۴ آذر چاپ
مدیرعامل پتروشیمی ارومیه خبر داد:

نخستین طرح پلی‌آلومینیوم‌کلراید کشور تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

نخستین طرح پلی‌آلومینیوم‌کلراید کشور تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

اقتصاد میهن: مدیرعامل پتروشیمی ارومیه گفت: طرح تولید پلی‌آلومینیوم‌کلراید جامد برای نخستین بار در کشور در این شرکت اجرا شده و تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش اقتصاد میهن،  اکبر اسمعیلی ، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت حرکت شرکت‌های بزرگ به سمت اقتصاد دانش‌بنیان، اظهار داشت: شرکت‌های پتروشیمی به عنوان تولیدکننده و مجری طرح‌های توسعه‌ای نیازهای تحقیق و توسعه خود را در رویداد پتروفن به شرکت‌های دانش‌بنیان اعلام کرده تا به صورت مسئله‌محور چالش‌های شرکت‌ها حل شود.وی به تأکید پتروشیمی ارومیه بر استفاده از فناوری‌های به‌روز اشاره کرد و افزود: این شرکت امسال مواردی را برای بهره‌مندی از توانمندی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در رویداد پتروفن معرفی می‌کند.مدیرعامل پتروشیمی ارومیه با بیان اینکه این شرکت تولیدکننده ۶ محصول راهبردی که در امنیت غذایی کشور و دنیا نقش دارد، است، خاطر نشان کرد: طرح تولید پلی‌آلومینیوم‌کلراید جامد برای نخستین بار در کشور در این شرکت اجرا شده است که تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها