۱۴۰۲ سه شنبه ۷ آذر چاپ
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی مطرح کرد

رایزنی برای دریافت سود سهام عدالت از شرکت‌ها/ ۹ شرکت سود مشمولان را واریز نکرده‌اند

رایزنی برای دریافت سود سهام عدالت از شرکت‌ها/ ۹ شرکت سود مشمولان را واریز نکرده‌اند

اقتصاد میهن: مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه گفت: با وجود رایزنی‌ها و مکاتبات صورت گرفته، همچنان تعداد ۹ شرکت‌ سود مشمولان سهام عدالت را به حساب‌های شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز نکرده‌اند.

به گزارش اقتصاد میهن، محمد باغستاتی، در خصوص آخرین وضیعت توزیع سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ شرکت‌های سرمایه‌پذیر گفت: با وجود رایزنی‌ها و مکاتبات سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی با شرکت‌های سرمایه‌پذیر مبنی بر واریز سود سهام عدالت، اما همچنان تعداد ۹ شرکت‌ کماکان سود مشمولان سهام عدالت را به حساب‌ شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز نکرده‌اند.وی افزود: این در حالی است که تاکنون ۱۰ شرکت سود سهام عدالت را به طور کامل واریز و ۱۰ شرکت نیز بخشی از این سود را واریز کرده‌اند.

واریز ۳۳ درصد از کل سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱

باغستانی ادامه داد: در مجموع تا به امروز ۳۳ درصد از کل سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ به حساب‌های شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز شده و در صورتی که هر چه سریع‌تر سایر مبالغ به حساب‌های این شرکت واریز شود، سود سهام عدالت مشمولان به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در پایان با بیان این که بنا داریم در صورت دریافت بخشی از این سود، طی دو مرحله سود را تا پایان سال به حساب دارندگان سهام عدالت واریز کنیم، اضافه کرد: تلاش می‌شود امسال همانند سال گذشته همزمان با واریز مرحله دوم سود سهام عدالت شرکت‌های بورسی و فرابورسی، سود شرکت‌های غیربورسی را هم به حساب سهامداران سهام عدالت واریز کنیم.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها