۱۴۰۲ جمعه ۲۱ مهر چاپ

نشان «رضایتمندی مشتری» به بانک سینا رسید

نشان «رضایتمندی مشتری» به بانک سینا رسید

اقتصاد میهن: تندیس دهمین اجلاس سراسری «رضایت‌مندی مشتری» با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت‌پذیر و مشتری‌مدار به بانک سینا اعطا شد.

به گزارش اقتصاد میهن از روابط‌عمومی بانک سینا، دهمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت‌پذیر و مشتری‌مدار با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مقامات و مسئولان شرکت‌ها و کارآفرینان فعّال حوزه‌های تولیدی و خدماتی کشور، برگزار شد.بانک سینا بر اساس ارزیابی‌های صورت‌گرفته هیئت داوران، در حوزه مهارت‌های ارتباطی و تعامل شایسته با مشتریان، موفّق به دریافت لوح تقدیر و تندیس این اجلاس شد.بانک سینا در یک سال گذشته در حوزه CRM و ارتباط با مشتریان تلاش کرده است تا با بهره‌گیری از دانش روز و رعایت استانداردهای پاسخگویی به مشتریان، رضایتمندی مشتریان خود از پاسخگویی شبانه‌روزی به سؤالات آن‌ها را افزایش دهد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک رفاه بانک توسعه صادرات ایران بانک سپه بانک تجارت بانک توسعه تعاون بانک ملی موسسه ملل بانک صادرات ایران بیمه ملت
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها